פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חניון בית חולים איכילוב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
הנני ניישטוט דמיטירי וניום לקחתי את האחיין שלי למיון עקב שבר באיזור כף רגל. עבור השהות שלי כשעתיים עד שלוש במיון שילמתי על חניון 50 שח'. לא רק שזה מחיר מופרז לעומת בתי חולים אחרים ( כמו אסף הרופא למשל 20 שח' לכל היום) גם כאשר שילמתי המכונה לא הוציאה קבלה (לחצתי על כפתור קבלה). כאשר לחצתי על אינטרקום בכדי לקבל מענה אנושי, ולא פעם אחת, איש לא ענה. לקח לי זמן עד שמצאתי את הרכב שלי והגעתי למחסום יציאה. כאשר הכנסתי כרטיס לתוך המכונה על מנת שהמחסום ייפתח פתאום היה רשום שעלי להוסיף עוד 6 שח'. נשאלת השאלה על מה?! הרי לפני כן שילמתי על החניה. לחצתי שוב על אינטרקום ושם כבר ענה לי בחור (אני הייתי באותו הרגע על הקו פלאפון עם ארוסתי והיא שמעה את כל השיחה). הסברתי לו את כל מה שקרה במכונה בעת התשלום והסברתי שכבר שילמתי 50 שח' עבור כשעתיים של חניה ושהמכונה בעת התשלום לא הוציאה לי קבלה ועל מה אני צריך לשלם עוד 6 שח'. בעודני מסביר את עצמי אני רואה פתאום (תוך דקות אחדות) הסכום הופך מ 6 שח' ל 10שח' (שמו אותי על מונה) והבחור עונה לי אני לא משחרר אותך כמה שיותר תמשיך לדבר תשלם יותר וניתק...מכיוון שלא נתנו לי לצאת נאלצתי לצאת מהאוטו וללכת לשלם עוד 10 שח'. מאחר וחסמתי יציאה הגיעו אלי 4 אנשי בטחון ונאלצתי להסביר להם את הסיפור.
לא הייתה לי בררה הלכתי ושילמתי כי הילד חיכה לי ליד מיון עם רגל שבורה ולא הייתה לי אפשרות לפתור זאת באותו הרגע.
מה שקרה שם היום זה ממש בלתי נתפס על הדעת. לא רק שילמתי על חניה של כשעתיים 50 שח' גם לא קיבלתי לא קבלה (למרות שלחצתי על כפתור קבלה) ולא עזרה ( מענה אנושי) בעת התשלום בנוסף לכך הכריחו אותי לשלם עוד 10 שח' ביציאה מהחניון ולא מספיק זה גם שמו אותי על מונה שהתחיל מתוספת של 6 שח' נוספים ותוך דקות אחדות הפך ל 10 שח' והתשובה שקיבלתי מבחור שסוף כל סוף ענה לי לאינטרקום "ככל שתדבר יותר תשלם יותר".ושלח אלי 4 אנשי בטחון....
אני מרגיש שממש עשקו אותי, לא נתנו לי שרות כנדר, לא קיבלתי שום קבלה על תשלום עבור החניון, וממש התעללו בי נפשית.
זה לא יכול להיות שאני מגיע לבית חולים, למיון, עם מקרה חרום של שבר בכף רגל לאחיין בן 12, לא מספיק זה שאני בלחץ ממה שקרה ,אני צריך להתמודד עם שרות ירוד, גביית כספים בכוח ללא סיבה מוצדקת והתעללות שכזו בתוך חניון בית חולים? האם ככה זה נהוג?
אבקש לטפל בעניין זה באופן ייסודי ומעמיק הן מבחינת שרותיות בחניון, הן מבחינת עלות החניה והן מבחינת מקרה ספציפי שלי.
אודה מאוד אם תצרו עמי קשר
תודה מראש
ניישטוט דמיטרי
ועוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש לטפל בעניין זה באופן ייסודי ומעמיק הן מבחינת שרותיות בחניון, הן מבחינת עלות החניה והן מבחינת מקרה ספציפי שלי פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו- ממונה על שם ותפקיד:
מר ניישטוט הנכבד,

שלום רב,

בתגובה לתלונתך הנוגעת לתעריף החנייה בחניון ויצמן, הסמוך למרכז הרפואי ע"ש סוראסקי ת"א. פנייתך נבדקה על ידי הגורמים הרלוונטיים. להלן תשובתי,

חניון ויצמן המצוי במרכז המסחרי הסמוך לביה"ח הינו חניון פרטי על כל המשתמע מכך, הבעלות וכן קביעת עלויות של שירותים ובכלל זה חנייה. המחירים הנגבים בחניון אינם בפיקוח שלנו ונמצאים בתחרות עם חניונים סמוכים, הגובים מחירים דומים.

התעריף הינו 15 ש"ח לשעה ראשונה ולאחר מכן 4 ש"ח עבור כל רבע שעה נוספת עד למקסימום של 60 ש"ח במהלך השבוע. בסופי שבוע המקסימום הוא 30 ש"ח. קביעת התעריף הינה אוטומאטית ולכן שרירותית. זמן המשמש להתדיינות עם אנשי התפעול בחניון, בעוד הרכב חונה בחניון, מוכר על ידי המערכת כזמן חנייה עליו נגבה תשלום.

אנשי אבטחה מגיעים לכל אירוע בו נגרמת חסימה של יציאות החניון ולא משנה מהי הסיבה לכך. חסימת החנייה מסבה כעס ועוגמת נפש לקהל הממתינים.

במידה והינך מחזיק בקבלות המיוחסות לאירוע, לגביו הוגשה תלונתך זו, תוכל לפנות ישירות למנהל החניון, מר אייל גלבוע בטלפון: 6095257 -03 ובפקס:7095253 -03.

איחולי החלמה מהירה ומלאה לאחיינך

בברכה,
נאווה קסוטו
תגובה:
פנייה ישירה למנהל החניון מר אייל גלבוע- בהתאם לפרטי ההתקשרות במכתבי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה