פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רחל מירון- מנתקת טלפונים סדרתית- לא טיפלה בבעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
נשלח מכתב לבית החולים בעקבות רישום שגוי, הנ"ל מוציאה מפיה משפטים של רובוט העובד במקום בירוקרטי נטול רגש
כספי סוג הנזק :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו - ממונה על שם ותפקיד:
פנייתך נבדקה על ידי מנהל קבלה ומיון .

מבירור עולה כי פנית בשיחה טלפונית לגב' רחל מירון, בבקשה לקבל אישור אשפוז לצורך קבלת החזר עבור אמבולנס מקופת החולים המבטחת. לאור השתלשלות העניינים והעובדה שישנם בעבורך שני גיליונות מיון ולמעשה אין כל תיעוד על נוכחותך בפועל באופן רציף בחדר המיון, לא נוכל להנפיק עבורך את האישור המבוקש. נוכל לצייד אותך אך ורק באישור על שהיה במיון . דברים אלה נמסרו לך על ידי גב' מירון.

לאור הבירור שנערך עם גב' מירון, נמסר כי התקשרת ושוחחת עם פקידה במיון. שיחה זו לא עלתה יפה. לאחר שהרמת את קולך על הפקידה, הועברה השיחה לגב' מירון. הסברת לה את עמדתך וצרכיך. היא מסרה כי לא ניתן לספק לך את המסמך הנחוץ לך, לדבריה הבנת את המצב. היא אף מסרה לך כי תוכלי לכתוב מכתב בנושא, שיטופל על ידה.

בתאריך 2.8.11 העברת את המכתב . גב' מירון הוציאה את שני גיליונות המיון ובדקה אותם שוב. לאור ממצאיה, הזהים לממצאי הבדיקה שערך מנהלה, הגיעה למסקנה שלא תוכל לספק לך את המסמך הנחוץ לך.

למחרת שבת והתקשרת לגב' מירון וכאשר מסרה לך את ממצאי בדיקתה, התחלת לצעוק עליה. היא שבה והסבירה את עצמה, אך ללא הצלחה. לדבריה צעקת עליה כ- 15 דקות במהלכן שבה וביקשה ממך בנימוס לסיים את השיחה ולחזור לעבודתה. כאשר ראתה כי שיחה זו הגיעה מבוי סתום, נאלצה לסיימה, לא לפני שמסרה לך על כוונה זו.

לאור בדיקתנו לא מצאנו כל פסול בהתנהגותה של הגב' רחל מירון כלפיך. לטעמנו הוכיחה איפוק והשתדלה לסייע לך כמיטב יכולתה.

אבקש לאחל לך בריאות טובה.

בברכה,
נאווה קסוטו
תגובה:
נשלח לפונה מסמך המאשר שהות במיון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה