פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התהנהות חסרת אחריות של סטאגר והתנהגות מחפירה של מומחית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בני היה מאושפז בבית חולים דנה במשך 5 ימים. התנהלנו אל מול בית החולים כ - 10 ימים בהם חווינו רשלנות והתנהגות שאינה ראוייה של רופאה מומחית. הפנתי את תשומת הלב לצוות המנהל. בשני המקרים הובטחה לי התייחסות והיות ולא התקבלה כזו אני ממשיכה הלאה. אני לא אעצור עד שאקבל התייחסות ראויה מהנהלת בית החולים.
להלן השתלשלות האירועים.
1. בני בן שנה ושלושה חודשים, החל לצלוע והפסיק ללכת תוך מספר שעות. נגשנו לרופאת הילדים שהפנתה אותנו ישירות למיון ילדים לאחר שהסבירה שיש לשלול מספר דברים ע"י צילום \ אולטרסאונד אולי ניקור בירך, התייחסות של אורטופד וכו'. ניגשנו למיון דנה, התקבלנו ע"י רופאה מתמחה, שביקשה מכירורג שיסתכל. הגיע רופא שהציג עצמו ככירוג, קבע כי מדובר בדלקת ויש לנקזה. נגשנו איתו לחדר סגור, שניה לפני שהרדים את האזור פרצה פנימה המתמחה שקיבלה אותנו וצעקה עליו מי אישר לו לעשות מה שהוא עושה, הוא רק סטאג'ר וזו החלטה של מומחה ואנחנו מחכים לה. המומים נותרנו בחדר, הגיעה המומחית (כשלוש שעות לאחר הגעתינו למיון), מייד פסלה את אופצית הניקוז בשלב זה והחלה בסדרת שאלות לגבי בדיקות נוספות של צילום, אורטופד וכו'. המתמחה גימגמה טענה כי מדובר רק בדלקת ואותה מומחית בכעס אמרה לה שיש לשלול דברים נוספים ושתזמן מיד אורטופד. זו הייתה חוויתינו מהמיון. עם שיחרורינו מהאשפוז העברתי את הדברים בע"פ למנהל דנה -פרופ מימוני, עשה רושם כי לקח את הדברים מאוד בריצינות, הבטיח כי יחזור אלי לאחר שיבדוק לעומק את ההתנהלות הלקוייה, הוא מעולם לא חזר.

2. לאחר ששוחררנו התבקשנו ללכת כעבור שבוע לביקורת אצל כירורג ילדים במרפאות המומחים של דנה. קבעתי תור אצל רופאה בשם דר נגר - מנהלת מחלקת כירורגית ילדים. יומיים אחרי שיחרורו, התבקשתי להתקשר למחלקה לקבל תוצאות של תרבית שנלקחה מהדלקת. בהתייעצות עם זיהומולוג ביקשו שנחליף אנטיביוטיקה לעוד 10 ימים (הילד כבר 10 ימים על אנטיביוטיקה) כיוון שמדובר בחיידק עמיד. הגענו לדר' נגר, לאחר המתנה של שלוש שעות! קיבלה אותנו רופאה חסרת סבלנות וגסת רוח: הייתי צריכה לנסות ולספר את הסיפור שלוש פעמים כיוון שכל דקה ניכנסה אליה שיחה פרטית, ברגע ששמעה כי לילד החיידק שיש לו התחילה לצרוח כי אסור היה לנו להיכנס לבית החולים ומה באנו אליה ושיש עוד רופאים ושנלך לזיהומולוג ושאין לה מה לראות את הילד. ישבה רופאה נוספת בחדר שזכרה את הילד מהמחלקה והיא זו שהעיפה מבט מהיר במקום תוך כדי צרחות של גברת נגר והתנהגות אופסיסיבת של חיטוי והחלפת כח מה שיש בחדר לנגד עינינו - כאילו הילד מצורע. מכתב סיכום לא קיבלתי מהגברת - מה שלא איפשר לי לקבל מבעוד מועד טופס 17 לזיהומולוג.
בתום האירוע המסעיר והמביך נגשתי מיד למנהלת המרפאות - גב ליאורה שוהם להתלונן על זמן ההמתנה והתנהגותה הלא הולמת של גב' נגר. ליאורה ביקשה כי אכתוב מכתב. כך עשיתי ולא קבלתי התייחסות.

3. שלושה ימים אחכ נפגשנו עם זיהומולוג - שהיה רציני, סבלני, עייניני ומקצועי - דר - אדלר עמוס. הנל בדק את הילד ביסודיות וקבע להפסיק מיד את האנטיביוטיקה ורמז כי לא היה צריך לתת אותה כאשר ניגמר הזיהום. ביטל את כל עיניין האיסור כניסה לבית החולים, וטען כי הילד סביר כי אינו נשא.
להבנתי, אם גב' נגר הייתה טורחת להסתכל על הילד אולי היא עצמה הייתה מפסיקה לו את האנטיביוטיקה המיותרת

לסיכום - אם איי פעם אצטרך חלילה לגשת עם בני לבית החולים, דנה לא תהייה הבחירה הראשונה שלי למרות שאנחנו גרים בשכנות לבית החולים.

הייתי מעוניינת בהתייחסות רצינית לדברי ותשובה כיצד דברים כאלה לא יישנו ואיך גב' חגית נגר הולכת לשלם על התנהגותה המחפירה (שבין היתר לא מצדיקה תשלום של הקופה על הביקור הזה).
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול משמעתי בגב נגר פירוט של תהליכי עבודה במיון עמ שתקלות לא יקרו בעתיד פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו - ממונה על שם ותפקיד:
שלום רב,

תגובת בית החולים לפנייתך, תועבר אליך ישירות מסיבות הקשורות בסודיות רפואית וחסיון מידע.

איחולים לבריאות טובה ולשנה טובה.

בברכה,
נאווה קסוטו
תגובה:
מענה ישלח לבית הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה