פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וחוסר מיקצעויות ומענה לא מספק שיכול לגרום לנזק ןבזבוז משלמי המיסים נושא התלונה:
שלמה שליו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
אחי אושפז בפנימית ה לאחר שהתעלף לאחר שבמיון החליטו לאשפזו מכיון לו אירוע לבבי בעבר בהגיעו למחלקה החיטו להעביר לו סדרת בדיקות ביום ראשון אושפז לבקרה לראות מה קורה למחרת שלחו אותו לאלגומטריה שהוא לא מסוגל לעבור בגלל מוגבלות שיכלית הוא הסתרבל ואז ויתרו העלו אותו למחלקה ועבר עוד יום החליטו לעשות לו הולטר וכשהיה מחובר למכשיר אף אחד לא בדק אם זמ מותקן טוה או המכשיר לא בסדר החזיקו את אחי עוד יום ןלמחרת מתקשרת הרופאה אחרי שאני מתקשרת אלף פעם היא חוזרת אלי עם תשובה שעוד כמה ימים יהיה פענוח של ההולטר אני מתקשרת אחרי כמה ימים ואז אומרים שאין פענוח כי אולי המכשיר או החיבור לא היה טוב ושיהיה בקשר עם רופאו הפנימי שלו ויעשה את הטיפול דרך הקהילה אני שואת אחי היה צריך להיות 6 ימים כדי לקבל תשובת אפס האם כל שאלה שאלתי לא קיבלתי מענה לא מאחות ורופאים עסוקים כל הזמן האם זה לא בזבוז כסף ואין מענה למה שקרה לאחי יש לציין שאני אפוטרופוס של אחי והייתי מאוד שמחה לקבל תגובה על הזלזול הזה בפנימית ה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה מצד הבית חולים גם על חוסר תשובה מצידם פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו - ממונה על פניות הציבור במרת"א שם ותפקיד:
שלום רב,
מפאת סודיות רפואית, תשלח תשובה ישירות לפונה, שלא באמצעות האתר.
תגובה:
החזרת המטופל לאשפוז וביצוע הבדיקות בשנית. הצעה שנמסרה לכם אלא שאתם בחרתם להימנע מאשפוז חוזר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה