פרטי התלונה

תלונות גבעת זאב

תלונות מועצות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון המים המשותף לנו ולשכננו. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏מאי ‏2004 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/05/04 קיבלנו מכתב מהאחראית על מחלקת גבייה במועצה בגבעת זאב (רחלי גולן) בו היא מודיעה לנו שבעקבות פנייתו של שכן בשם אילן מלמד הוחלפו המונים בדירותינו ולכן עלינו לשלם חוב ע"ס 1902 ₪ שכביכול השכן שילם עלינו במשך השנים.
בתאריך 23/05/04 שלחנו מכתב לרחלי בבקשה לבטל את התיקונים שבוצעו בחשבון המים עד לבירור מעמיק ופתרון מלא של הבעיה.
לאור פנייתנו נשלח האינסטלטור של המועצה שראה ששני המונים של שתי הדירות (שלנו ושל השכן)רצים בו זמנית ולמרות זאת עדיין רחלי אינה מבטלת את החוב מחשבוננו עד לפתרון מלא של הבעיה.
מאז חלפה שנה וחצי ואני במכתבים שונים ובאין סוף טלפונים למועצה מנסה להביא לקץ הפרשה, אך לצערי זה לא עולה בידי.

קצת היסטוריה על הפרשה:
השכן שקיבל את הכסף כזיכוי מכר את הדירה ונסע לחו"ל ומבחינתו ברגע שרחלי קבעה שחיוב התשלום הועבר אלינו הבעיה שלו נפתרה.
אני מדגישה שגם בעת פתיחת המים בדירתו של אילן מלמד שני השעונים מסתובבים, הן של דירתו והן של דירתנו, כך שגם אני משלמת את חשבונו.
אני שולחת ומתקשרת למועצה כל כמה ימים וגזבר המועצה (ששמו אבנר) מעקב את סיום הפרשה. אני הייתי אצלו בפגישה לפני כחודש על מנת לפתור את הבעיה ושוב אני ממתינה לתשובתו שלא מגיעה.
אנו שואלים כמה שאלות:
1.מדוע בוצע חישוב ע"י רחלי ללא בדיקת הפרשה עד סופה ורק על סמך פנייתו של אילן מלמד אליה כל החוב הועבר אלינו?
2.כיצד נערך החישוב אם שני המונים מסתובבים בו זמנית בעת פתיחת המים בכל אחת מהדירות, הרי גם אנחנו משלמים על המים שהוא צורך ולא ניתן לחשב מי משלם על מי ובאיזה מהירות מסתובב כל שעון.
3. האם עלינו, לאחר 8 שנים, לספוג את עלות התיקונים והטעויות שנעשו ע"י
המועצה?

כספי סוג הנזק :
אני דורשת שיחזרו אליי ויבטלו את החוב. פתרון נדרש :

גבעת זאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה