פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי בדאבל פיס לתקופה של ששה חודשים, בהבטחה שבמידה ולא אזכה אקבל החזר על מלוא התשלום שחויבתי .
לאחר תקופה של ששה חודשים, פניתי לדאבל פיס בבקשה לקבל את מלוא החיוב מאחר ולא זכיתי במשך התקופה שהייתי מנוי. הנציג של דאבל פיס טען שקבלנו צ'ק, כצינתי שלא קבלתי שום צ'ק או זיכוי בחשבון סירבו להחזיר לנו את התשלום שחויבתי בו. עלי לציין שפניתי בכתב ולא קבלתי תשובה עד היום. אבקש את טיפולכם להחזר הסכום שחויבתי בו.

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
מאחר ופניית הלקוח התקבלה ללא ציון פרטים אשר יוכלו לסייע בידינו לאתרו, העברה הפנייה לשיחה אישית על פי מספר הטלפון המצוין . תגובה:
עם תום טיפול מוקד השירות הטלפוני שלנו אקבל עדכון ואמשיך טיפול בהתאם לצורך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה