|
|
|
|
|
|
יחס משפיל |
נושא התלונה: |
ספרן אודי |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
שד משה דיין 106 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/07/17 הייתי בקניון פסגת זאב בירושלים.
בעמדת מפעל הפיס עובדת בחורה צעירה שנתנה לי יחס משפיל ולא מקובל בעליל, בקשתי לקנות כרטיס ובפרצוף כועס ובמבט מזלזל זרקה את הכרטיס בלי לומר שלום,וחשתי השפלה ,וחשוב לי לציין שזאת לא הפעם הראישונה שאני מקבלת ממנה כזה יחס עד שהפעם החלטתי להגיש תלונה ,אין לי מושג מה עשיתי ??שמגיע לי יחס שכזה.נשבעתי שלעולם לא אתקרב לשם לעמדה לעולם לא.
|
|
|
|
|
|
|
|
מפעל הפיס שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיה סויסה ממונה על פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מפעל הפיס משקיע מאמצים רבים בהכשרת עובדיו, נציגיו וזכייניו למתן שירות אדיב, יעיל, אמין ואיכותי ולכן צר היה לנו לשמוע על המקרה שתואר בפנייתך.
פנייתך מועברת מיידית לבדיקה וטיפול מחלקת זכיינים על מנת לרענן נהלינו מול הזכיינית ולמנוע הישנות מקרים דומים.
אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
|
תגובה: |
הועבר למחלקת זכיינים מיידית לשיחה ובירור מול זכיינית |
פתרון: |
|
|
|