פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון כושל של מנוי והתעלמות מבישה מצד "בכירי המשרד" נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה3-10-2006 התקשרתי לשירות הלקוחות של מפעל הפיס בכדי לבטל את כרטיס המנוי שלי,נאמר לי כי הנציג ה"מיוחד"שמטפל בנושאים אלה יחזור אליי...לא כך היה,ביום חמישי התקשרתי בשנית לברר מה מצב בקשתי נאמר לי שניסו לתפוס אותי בטלפון אך הייתה שיחה ממתינה...לדברי נציגת השירות "הרווחתי" כי ביום חמישי כבר מתחילות ההגרלות ואני אוטומטית נכנסת לעוד חודש של הגרלות(רק להזכיר, אני לא מעונינית במנוי)באותה השיחה נאמר כי נשלח אליי טופס ביטול עליו עליי לחתום .כעבור יומיים הגיע הטופס חתמתי עליו מיד והוא נשלח חזרה(למשרדים הנמצאים בתל אביב-גם אני מתגוררת בתל אביב)
מאז חלפו שבועיים בהם התקשרתי כ-10 פעמים ,בניסיון לדבר ולברר,ניסיתי גם לדבר עם מר יעקב מימון המורם מעם(כנראה)-מנהל מחלקת המנויים(נסו אתם לתפוס אותו ולהזכיר לו בהזדמנות זו מי משלם את משכורתו כל חודש)שלא יכול לדבר עם "סתם" לקוחות וכן שאר ה"בכירות" שמבטיחות לחזור עם תשובה אך לא עושות כך.בתאריך ה17-10-06 לאחר יום שכלל 12 ניסיונות טלפוניים לקבל מענה אנושי ולבטל את המנוי,בשיחה ה12 הואילה בטובה טל-מנהלת כל שהיא ,להטיף לי כיצד מדברים בטלפון בצורה מכובדת תוך שהיא צורחת עליי שמבחינתה אני יכולה לבטל בבנק ולבסוף נתנה לי את מספר הפקס הישיר שלה(מספר סודי ביותר)וביקשה לשלוח פקס עם הודעה לביטול(אחרי שביקשתי עשרות פעמים וכן שלחתי מכתב) כמו כן אמרה לי שאינה יכולה ללכת לבדוק בדואר היכן המכתב אך הוא לא הגיע(מעניין לא?במשך שבועיים בתוך תל אביב...)כמובן שעם מר יעקב מיימון לא זכיתי לדבר...לבסוף שלחתי פקס אך החיוב ממשיך(ואני לא מתכוונת לשלם אותו -על חודש אוקטובר)תודה תודה מראש
עוגמת נפש וטירטור סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה