פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים במרמה ממנוי מבוטל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים החלפתי כרטיס אשראי. תוך מספר ימים קיבלתי טלפון ממפעל הפיס
בו הם מבקשים מספר חדש. אמרתי להם שאין ברצוני להמשיך את המנוי ולא מעניין אותי מבצעים. מבחינתי אני רוצה רק לבטל את המנוי לכן אין צורך בכרטיס האשראי. לאחר שהבהרתי שאין ברצוני בשום אופן להיות מנויה במפעל הפיס, אמרה לי הנציגה
שהיא מבטלת מיידית את המנוי, ושזה בסדר אני יכולה לראות את המנוי כמבוטל.
להפתעתי הרבה הם המשיכו לגבות כספים כאשר מאז עבר כבר הרבה יותר מחודש.
אני מזכירה הנציגה אמרה בפירוש שהם לא יחייבו אותי ושהמנוי מבוטל מיידית.
אז למה הם ממשיכים לחייב?!!!
זאת חוצפה, רמייה והטרדת הלקוח.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיוב באופן מיידי פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
ש שם ותפקיד:
שלום רב,
בטרם אשיב לך האזנתי להקלטת השיחה שנערכה בינך ובין נציגת הטלמרקטינג שלנו , ליאת.

פנייתה של הנציגה אלייך ב- 5.1.09 בוצעה לאחר שכבר בוטל כרטיסך על פי הודעה שהתקבלה מחברת ישראכרט אמצעותו הינך מחויבת. יודגש כי הביטול שהתקבל מחברת ישראכרט היה לתום תקופת החיוב כלומר להגרלה 09\6 שתאריכה 5.2.09 . הנציגה שאלה אם יש לך ישראכרט חדש וכשאמרת שאינך מעונינת לחדש ואינך מעוניינת לשמוע על מבצעים בירכה אותך ביום טוב וניתקה השיחה. מעולם לא אמרה לך שכרטיסך יבוטל מיידית . כאמור כרטיסך בוטל על פי הודעת חברת האשראי לתום חיוב והוה אומר שבחודש פברואר 09 חויבת חיוב אחרון עבור הגרלות בהן השתתפת בחודש ינואר 09 ( לבירורים נוספים ניתן לפנות לטלפון 03-6940177 ) בכבוד רב, חיה סויסה אחראית פניות הציבור
תגובה:
לא נמצאה פנייה זו כצודקת ולכן לא נוכל לזכות הלקוחה. כאמור כרטיסה לא יחויב יותר החל מהחודש הבא . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה