פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב מתמשך בקבלת פרס בו זכיתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בהגרלת מנויי פיס של ה- 26/02/2009 זכיתי בטלויזיה LCD 42. במהלך חודש מרס קיבלתי מכתב ממפעל הפיס המבשר על הזכייה ומודיע שבמהלך חודש אפריל הטלויזיה תותקן אצלי.
התאריך היום 26/05/2009 וטרם זכיתי לקבל את הפרס כמובטח.
מכיוון שאני תושב בית שמש והחברה המתקינה נמצאת בפתח תקוה (מרחקים עצומים לכל הדיעות...) , נודע לי מהחברה שאין לי כל סיכוי לקבל את הטלויזיה בבוקר. לא זאת אף זאת, החברה נוהגת להתקשר יום אחד לפני (!) בכדי להודיע שלמחרת בצהריים (ורק בצהריים) הם יבואו להתקין אצלי את הטלוויזיה. אם תכננתי משהו ליום המחרת זבשי !!!! כל דחייה מצידי גורמת לניתוק מגע עם החברה והם נעלמים לחודש או יותר. אם אני מתלונן הם מתקשרים שוב באותה שיטה וחוזר חלילה.
יש לציין כי אם היה מדובר בפרס כספי, על מפעל הפיס היה לשלם לי הצמדות וריביות. מכיוון שמדובר בטלויזיה הזכות שלי להנות מפרס שזכיתי בו כחוק נפגעת ואין מי שיפצה. עד מתי זה יימשך ומי יפצה אותי ??
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיאום התקנה בקרוב וגם בבוקר, עם התראה של מספר ימים מראש + פיצוי על הפגיעה פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-אחראית פניות שם ותפקיד:
בטרם אשיב לגוף הפנייה, היא מועברת לבדיקה ולטיפול מול מחלקת המנויים . נציגה שלנו תטפל ותחזור ללקוח עד לשביעות רצונו. תגובה:
הועבר למח' מנויים לבדיקה ולטיפול מיידי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה