פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מועדי ההגרלות לחודש דצמבר למנויי הפיס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני למחות על מהלך שנעשה ללא שקיפות מלאה מצד מפעל הפיס וראוי שתינתן תשובה מפורטת יותר לגביו.
1. מדוע יום או יומיים לפני ההגרלה שהייתה אמורה להתקיים ב18.12 הוחלט בחטף לדחות את ההגרלה לתאריך 24.12? אני יודע שזה נעשה כך משום שיום או יומיים לפני התאריך המקורי ניכנסתי לאתר מפעל הפיס וראיתי שאכן ההגרלה עתידה להתקיים ב18 בחודש. כאשר נכנסתי לאתר שוב ביום שישי ה-18 בחודש כדי לבדוק את תוצאות ההגרלה, גיליתי להפתעתי כי ההגרלה כלל לא התקיימה ונדחתה ל24 בחודש, יום בו אמורה להתקיים הגרלה נוספת. רצוי להבהיר כי הודעה על דחיית ההגרלה אכן עלתה באתר מפעל הפיס אך זו הייתה הודעה לקונית ללא ציון תאריך הוצאתה ושאינה מסבירה את הסיבה למהלך המפתיע והדי מזלזל לטעמי כמי שמשלם ממיטב כספו למפעל הפיס מדי חודש בחודשו מתוך אמון כי דברים מנוהלים שם בתכנון רב ובשקיפות מלאה.
2. מה הסיבה שבגינה החליט מפעל הפיס לדחות את כל הגרלות חודש דצמבר לסוף החודש ולא לקיימן כפי שנהוג, מוסכם וידוע לכל מנויי הפיס - הגרלה פעם בשבוע שלרוב מתקיימת בימי חמישי? האם היה כאן ניסיון להרוויח עוד מספר שבועות של גיוס מנויים חדשים לקראת אותן הגרלות מפתות המבטיחות 1000 שקלים בשבוע למשך 10 שנים? ואם ישנה סיבה אחרת ראוי שיאמרו אותה ואף יפרסמו!

שאלה: האם מפעל הפיס היה בוחר לעשות מהלך דומה על הגרלות הלוטו? האם היה מעז לדחות את כל הגרלות הלוטו לסופו של אותו חודש?
אני מניח שלא. ואני מרשה לעצמי להניח שלא היה עושה כך בעיקר כי ממלאי טופסי הלוטו אינם מנויים ואינם משלמים למפעל הפיס סכום חודשי קבוע מראש ובעצם אינם נמצאים בכיס של מפעל הפיס, ואם היה עושה כך הם פשוט לא היו ממלאים טפסים באותו חודש.
נכון... אני יודע.. מפעל הפיס יבוא ויאמר "מה זה משנה? ההגרלה לא התבטלה, בסך הכל נדחתה"
אם כך, בואו נדחה את כל הגרלות הפיס לסוף השנה וב31.12 נערוך הגרלה גדולה וחגיגית שבה יערכו כל ההגרלות שהיו אמורות להיערך באותה שנה.
לטעמי גם הדחייה בחטף, גם ההודעה בחטף, גם ההחלטה לדחות את כל הגרלות החודש לסופו, זהו זלזול במנויי הפיס, בכספו, אך בעיקר זוהי פגיעה אנושה נוספת באמינותו של הגוף הזה שנקרא מפעל הפיס.
אם מהלכים כגון אלה יישנו שוב בעתיד ויעשו בדרך ובצורה שנעשו כאן, אני אשקול לבטל את המנוי שלי.
זילות וחוסר שקיפות סוג הנזק :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-אחראית פניות שם ותפקיד:
שלום רב,

עקב אילוצים שאינם תלויים במפעל הפיס נאלצנו לדחות את ההגרלה הראשונה של חודש דצמבר לתאריך 24.12.09 .

מצ"ב תאריכי הגרלות שהתקיימו בחודש דצמבר כפי שהופיעו באתר שלנו
הגרלה 56/09 שנועדה להתקיים ב 18.12.09, נדחיתה ל- 24.12.09 - הגרלה ראשונה בחודש

הגרלה 57/09 בתאריך 24.12.2009 - הגרלה שניה בחודש

הגרלה 58/09 בתאריך 25.12.2009 - הגרלה שלישית בחודש
הגרלה 59/09 בתאריך 30.12.2009 - הגרלה רביעית בחודש
הגרלה 60/09 ביום ראשון 31.12.2009, הגרלה חמישית ואחרונה
כפי שראית, בחודש דצמבר 2009 נערכו כמו בכל חודש 5 הגרלות וכאמור לעיל, לא היתה זו החלטת מפעל הפיס שכן הדחייה נעשתה עקב אילוצים שאינם תלויים בנו.

אני מודה לך על פנייתך ומאחלת לך הצלחה בהגרלות הפיס.

בברכה,

חיה סויסה
אחראית פניות הציבור

תגובה:
נשלחה תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה