פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זכיה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מנוי משנת1983ומשום מה אין שום זכיה לא בפרסים ולא בחופשות לא ברכב למעט זכיות של שקלים בודדים לא נשמע הגיוני שתקופה של כמעט 30 שנה לא יעלה בגורל מספר הכרטיס שלי יש משהו בהגרלות שצריך לבדוק
כספי סוג הנזק :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-אחראית פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
חבל שהלקוח לא ציין שם , מס' כרטיס או ת.זהות כדי שנוכל לבדוק פנייתו באופן מעמיק ולוודא מצב זכיותיו \ו\או אי זכיותיו לדבריו.

לגופו של עניין, אבקש להבהיר כי למעלה מחצי מיליון כרטיסים משתתפים בהגרלות המנויים וכמות פרסים (כספיים וחפציים) אמורה להתחלק בין כולם ומטבע הדברים לא כולם זוכים בפרסים הגדולים. המשותף לכולם הוא "השארת הדלת הפתוחה" למזל שאולי יגיע.

זכיתי לראות במפעל הפיס זוכים מאושרים ולשמוע מפיהם כי הזכייה באה להם בהפתעה גמורה. גם אנשים אלה לא האמינו כי יזכו והמתינו ל"מזל" וסבלנותם השתלמה להם. גם לגבי אנשים אלו, הייתה הזכייה המיוחלת בגדר חלום בלבד וגם להם היה נדמה שזכיות מופיעות בפרסומות ובדיוורים הנשלחים אליהם בלבד. לכן, ברצוני להדגיש כי אנו עוסקים בהגרלות וכי כל הגרלה נסמכת על מזל. המזל מעצם טיבעו, קורה בזמנים ובנסיבות אקראיים, שלא ניתן לחזותם מראש. אם לא נשאיר פתח למזל אז נאבד בהקשר זה את תקוותינו.

מפעל הפיס מקפיד לערוך, מידי תקופות זמן קבועות בחינה סטטיסטית מדויקת של המספרים המועלים בגורל. הבדיקה מתבצעת ע"י אנשי אקדמיה בכירים. הנתונים מורים על תוצאות ללא דופי. כל כרטיסי המנוי משתתפים בהגרלות וחשוב לזכור כי גם אם לא עלו בגורל הכרטיסים זכיות גדולות, עדיין הם משתתפים בכל הגרלה ומעניקים ללקוח פתח למזל מדי שבוע.

בשונה מכל ההגרלות האחרות, ההגרלות של מנוי פיס נערכות רק בקרב הלקוחות המנויים של מפעל הפיס, כאשר בפרסים הראשונים זוכים רק מנויים שכרטיסי המנוי שלהם פעילים. אם עלה בגורל מספר שאינו פעיל, ההגרלה נערכת שוב עד שזוכה כרטיס פעיל . בשנתיים האחרונות החלפנו את פרסי ה 11 ₪ לפרסים חפציים כך שנכון לומר שהתחושה של מופעי הזכייה היא כבר לא אותה תחושה, אבל עדיין – רק בשנה החולפת זכו אלפי לקוחות בפרסים משמעותיים של החל מ 5,000 ₪ ועד מיליון וחצי ₪, מכוניות, חופשות ומוצרים חשמליים שונים .

לסיום, אני מודה לך על פנייתך, מקווה כי תבחר להשאיר הפתח למזל ומי ייתן ויפתחו בפניך ובפני בני ביתך שערי המזל, השפע וההצלחה ותצטרף גם אתה לרשימת לקוחותינו הזוכים המאושרים.

לכל בירור מעמיק נוסף ישמחו לסייע בטלפון 03-6940177 .
בכבוד רב,
חיה סויסה
אחראית פניות הציבור
תגובה:
נרשמה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה