פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדת טלמרקטינג< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בימים האחרונים אני מקבל שיחות מחברה המציגה עצמה כמפעל הפיס. בירור קצר מגלה שמדובר בחברת טלמרקטינג המתחזה למפעל הפיס. בתשובה לשאלה מאיפה יש להם את המספר שלי, התשובה היא מאחד מאתרי המודעות בהן פרסמתי מודעה למכירת אופנוע.
למרות מספר בקשות לא לחזור עלי, ולמרות שמבירור עם מי שהציג עצמו כ"אחראי המכירות" התברר שלטענתם "לא מקובל" להוציא מספרים מאתרי לוחות, ולמרות שמברור עם אתר הלוחות הם לא מאשרים שימוש במספרים מהאתר לצורך טלמרקטינג - השיחות נמשכות.

ממפעל הפיס ו/או חברת הטלמרקטינג לא קיבלתי תשובה או התחייבות להפסיק עם ההטרדות.

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

אבקש להבהיר כי למפעל הפיס אין קשר ואו נגיעה לחברה אשר הוזכרה בפנייתך ואו כל חברה או גוף אחר המנהל או משווק "מנויים" למשחק הלוטו. יתירה מזאת, מפעל הפיס מבהיר כי מוצרי הפיס לוטו על כל משחקיו, פיס 777, כרטיסי "חיש גד", 123, תכנית מנוי פיס ומשחקי הצ'אנס נמכרים באופן בלעדי רק באמצעות זכיינים מורשים הפועלים בביתנים של מפעל הפיס ובמאות חנויות הנושאות שילוט בולט וברור של מפעל הפיס.

מפעל הפיס מזהיר את הציבור כי מי שרוכש כרטיסי הגרלה או כל כרטיס אחר המתחזה להיות קשור בהגרלות מפעל הפיס ממי שאינו זכיין מורשה בדוכן או בחנות הנושאת שילוט של מפעל הפיס, שם כספו על קרן הצבי, ואין מפעל הפיס רואה עצמו מחויב כלפיו בשום צורה שהיא.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

חיה סויסה
ממונה על פניות הציבור

תגובה:
ראה תגובתי. לא קשור לפיס פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה