פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אפשרות לביטול מנוי פיס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי שני מנויי פיס מעל לשלושים שנה, ביקשתי לבטל אחד מהם ולצורך הזדהות מסרתי לגברת בשם לירז משרות לקוחות את הת.ז. שלי ואת מספר המנוי כמו כן התבקשתי למסור את מספר החשבון ומסרתי את החשבון העדכני ממנו יורד החיוב כל חודש. היא אמרה לי שאיני יכול לבטל מכיוון שהחשבון לא תואם. אמרתי לה שאצלה רשום חשבון ישן שאיננו עדכני עוד (למרות שהבנק מעביר את החיוב לחשבון החדש) ואינני זוכר את מספרו. זאת לא הפעם הראשונה בה מערימים קושי כזה. האם אי אפשר לבדוק מאיזה חשבון עדכני יורד החיוב? מדוע מערימים כ"כ הרבה קשיים בנסיון לביטול הכרטיס? האם זה היחס לו זכאי אדם שבמשך 30 שנה יש לו שני מנויים?

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ראשית , על מנת לטפל בכל פנייה אנו זקוקים לפרטים מזהים של לקוח. גם בפנייתך זו לא ציינת אף פרט מזהה מס' זהות או מספר כרטיס . אתה כותב שיש לך 2 כרטיסים ועל פי המייל שציינת נמצא כרטיס אחד אותו בסוף שימרת ולא ביטלת לאחר שיחה עם נציגתנו מיום 27.12.12 . נשמח אם תפנה לאתר הפיס בציון מספר זהות ונוכל לבדוק פנייתך לעומק. בכל מקרה אנו פועלים על פי חוק ביטולים על פיו כל בקשה לביטול נעשית בהתאם לבקשת הלקוח תוך 3 ימי עסקים אלא אם ביקש אחרת ואיננו מעקבים כל פנייה לביטול המתקבלת בצורה מסודרת במייל, בטלפון או בכתב .
תגובה:
ראה תגובה מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה