פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מילוי טופס וזכיה שהפקידה הוציאה קבלה עליה ולא מסרה לי את הכסף כי היא ניהלה שיחה עם מישהו ולא היתייחסה אלי אחרי שהיא סיימה את השיחה ביקשתי את הכסף והיא לא רצתה לתת בטענה שהיא כבר מסרה לי את הכסף וזה שקר וכזב לא קיבלתי ממנה כלוםt<.auks{positio נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית אליעזר כתובת:
קרית אליעזר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני מתלוננת על מפעל הפיס בקרית אליעזר מפעל הפיס שהכי קרוב לקופת חולים לין ושם המנהל של המקום נקרא יורם אני אישה בת 75 פלוס הגעתי למפעל הפיס ומילאתי טופס מהמכונה והפקידה אמרה שמגיע לי 15 שקל בזכיה ובזמן שהיא מדפיסה את הקבלה היא ניהלה שיחה עם מישהו לאחר מכן היא מסרה לי את הקבלה ולא מסרה לי את הכסף והמשיכה לנהל שיחה ולא היתייחסה לכך שאני עדיין ממתינה לכסף שמגיע לי אני חיכיתי עד שהיא סיימה את כל השיחה שלה ואמרתי לה נו גברת איפה הכסף שמגיע לי לקבל אז היא צעקה עלי תלכי מפה אני כבר מסרתי לך ואז אני רתחתי מעצבים והיתחלתי להיתווכח איתה ולצעוק עליה חזרה ויש עדים שראו וגם המאבטח שבא להיתערב קיבל ממנה נזיפות וגרשה אותו מהמקום ואמרה לו אתה תעוף מפה ואל תתערב בכלל זאת ממש חוצפה שפקידה כל כך מטומטמת מרמה אנשים ומשקרת להם בפנים ואם הייתי זוכה במיליון היא גם הייתה עושה לי את זה ? אני מתלוננת על ההשפלה שהיא גרמה לי ולא על 15 שקל וגם על כך שיכולתי ליזכות אולי ביותר כסף וגם הייתה נוהגת בי ככה למנהל המקום קוראים יורם והטלפון שלו הוא 048500120 והספקתי כבר להשיג את הטלפון שלו ולהחליף איתו כמה מילים והוא הצדיק אותי ואמר לבת שלי שתיצור איתו קשר אבל הבת החליטה לפנות אליכם וכן זאת אני הבת שכותבת אליכם אמא שלי ג'ולי היא קורבן למעשה הזה ואני מבקשת לטפל בזה בחומרה יש כאן גם השפלה ועלבון וגם שקרים וגם עוגמת נפש לאישה מבוגרת שניקלעה למצב כזה כשהי נמצאת לבד ואין מי שיעזור לה
הנזק הוא גם כספי וגם עוגמת נפש וגם עלבון והכל פשוט אין מילים להרגשה סוג הנזק :
אני מבקשת פיצוי כספי וגם לפטר את אותה עובדת אמא שלי יכלה לקבל התקף לב מרוב העצבים שהיו לה כשהיא חזרה הבייתה היא עוד הייתה לוהטת ועצבנית זאת חוצפה להחזיק אנשים מהסוג זה בעבודה פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחתי עם הפונה. סוכם כי אצור עימה קשר במייל שתיתן את כל הפרטים הרלוונטיים תאריך ושעה מדויקים של האירוע . תגובה:
עם קבלת הפרטים המדויקים יועבר המייל למנהל הזכיינים שלנו לטיפול מיידי בזכיין בגינו התלונה מעלה. המשך הטיפול יהא מולי במייל מול בת הלקוחה איתה שטוחחתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה