פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות, ואי שליחת דואר למנויים ותיקים נושא התלונה:
אנג'ל רמי - תמר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
1. לנו יש שלושה כרטיסי מנוי במפעל הפיס במשך שנים רבות.
2. במנוי על שם אשתי נשלחים אליה דברי דואר למיניהם לאורך כל השנה.
3. בידי שני כרטיסי מנוי על שמי אולם לאורך שנים מתעלמים ממני מפעל הפיס גם בדברי דואר ועכשיו גם בטלפון.
4. לפני שלושה שבועות קיבלה אשתי טופס הצטרפות להגרלה של "משכורת לכל החיים". פנינו טלפונית למוקד והובטח לנו שבדרך אלינו דברי הדואר של שם שני כרטיסי המנוי שברשותי. לאחר ששום דבר דואר לא הגיע הגשתי תלונה באתר מפעל הפיס. לאחר כמה ימים מתחילה הבירוקרטיה לחגוג ועכשיו אני צריך לשלוח להם מספר תעודת זהות ורק אחר כך יתחילו לטפל, כאשר השארתי מספר טלפון וביקשתי לחזור אלי מידית.
א. זה לא שירות לקוחות כי את הדואר הייתי צריך לקבל בלי להתלונן.
ב. כאשר כבר התלוננתי מן הראוי היה לחזור אלי מידית בטלפון ולא דרך דוא"ל.
ג. אולי יש סיבה בלתי נראית לכך שמתעלמים משני המנויים שעליהם אני משלם ממיטב כספי לאורך שנים. שלא לדבר על כך שאפילו בזכיות מינימליות המספר אינו מופיע.

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-אחראית פניות שם ותפקיד:
צר היה לי לקרוא את פנייתך.
מפעל הפיס פועל רבות על מנת להכשיר נציגיו לשירות יעיל, מהיר, אדיב ואיכותי וצר לי כי לא פעלו במקרה שלך עפ"י אמות המידה אותן הצבנו לעצמנו בטיפול בלקוח.

אני מבטיחה כי הנושא יבדק על ידי במלוא כובד הראש
ועל מנת לא להלאות אותך העברתי בקשה דחופה ליצור עימך קשר, ללבן הכל בתקווה
תגובה:
שבסופו של דבר תצא שבע רצון שכן זוהי המטרה אשר לשמה אנו פועלים.
בכבוד רב,
חיה סויסה
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה