|
|
|
|
|
|
אי שינוי מנוי של נפטר ושליחת ברכה ליום הולדת לאחר מותו |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הפטמן 3 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בפברואר השנה נפטר בעלי מיכאל קאופמן ז"ל. פניתי למפעל הפיס על מנת להסב את המנוי שעל שמו אלי. קבלתי מכתב יפה בו התבקשתי למלא טופס ולצרף מסמכי פטירה, ואכן עשיתי זאת. ב20.3.06. עד היום לא נעניתי ולא קבלתי כרטיס מוסב, ובינתיים ממשיכים לנכות מחשבון הבנק שלי את דמי המנוי על שמו. אתמול התקבל מכתב עבור בעלי, בו מברכים אותו ליום הולדתו ומוסיפים"שי" קטן לתליה על המקרר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות והסבת המנוי מיד על שמי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מפעל הפיס שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיה סויסה-אחראית פניות |
שם ותפקיד: |
ורדה שלום רב,
צר היה לי לקרוא את פנייתך.
אבקש להבהיר כי בבדיקה שערכתי נמצא כי בתאריך 4.4.2006 הוסב הכרטיס על שמך במח' מנויים. לצערנו, הברכה נשלחה בטרם בוצע השינוי וקבלי התנצלותי הכנה, בשם מח' המנויים.
בכל מקרה, אני מעבירה הנושא לידיעת מח' המנויים ומקווה שלא ישנו עוד מקרים כגון זה.
אני מאחלת לך שלא תדעי עוד צער ומי ייתן וכרטיס המנוי יפתח בפנייך הפתח להצלחה ולמזל בעתיד.
אשמח לעמוד לשירותך בכל עת. |
תגובה: |
הועבר העתק למח' המנויים + אשלח אלייך שי אישי כפיצוי כל עוגמת הנפש. |
פתרון: |
|
|
|