|
|
|
|
|
|
שירות משלוחיםלקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראש העין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום וברכה
אני לקוחה קבועה וטובה מזה שנים בויקטורי .אני משתמשת בשירות המישלוחים אך לצערי בכמה מהפעמים הובטח כי המשלוח יגיעו תוך 4 שעות אני ממתינה למעלה מ-7 שעות ועדיין לא הגיע .
יצרתי קשר מספר פעמים בהם הובטח שיגיע כמה שיותר מהר וכך עברו להם 7 שעות.
לדעתי סכום של 25 שח גבוהה מאוד למשלוח ובמקרה של רשת ויקטורי אינו מצדיק את המחיר ואת עוגמת הנפש והעצבים שניגרמו לי.
אני לאחר ניתוח ובגלל זה נעזרתי במשלוח מה שגרם לי לעצבים וטירחה גדולה יותר.
לצערי השיחות לשרון מנהל הסניףולעובדי הסניף לא עזרו ותשובות מספקות לא ניתנו לי
אבקש לטפל בנושא בהקדם וליצור עימי קשר
|
פיצוי הולם על העצבים עוגמת הנפש וביזבוז הזמן שלי !!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ב.א. ויקטורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|