|
|
|
|
|
|
יחס משפיל ובוטה< |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' פינס 3 גדרה |
כתובת: |
ויקטורי סניף גדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שמי שלמה *** מס' ת.ז.063***430
בתאריך 30.11.14 בשעה 11:29 ביצעתי קנייה בגדרה. כאשר ניסיתי להחזיר בקבוקים במכונת מחזור המכונה לא קיבלה את הבקבוקים למרות שאת בירה מולר רכשתי בסניף גדרה. כאשר פניתי לאיש הבטחה בכניסה והואיל והוא היה עסוק בשיחה טלפונית ארוכה, פניתי לעובד שמטפל במכונת מחזור באם הוא יכול לטפל בי. האיש הבטחה הפסיק את השיחה ואמר לי אני מצטט "אתה לא רואה שאני מדבר בטלפון ואתה חוצפן שאין לו סבלנות ואני לא יטפל בך כי זה לא תפקיד שלי.
אני לקוח שלכם, בעל כרטיס מועדון וגם בתווי שי אני משתמש אצלכם.
אני חושב שיחס המשפיל ובוטה אותו קיבלתי מאיש הבטחה לא מגיעה ללקוח.
הכסף שלי טוב בכל מקום ומקום אחר כמו "אושר עד" שבו יש מבצעים כל השבוע ולא רק בימי שליש.
במידה ואותו שומר בכניסה לא מטפל בהחזרת בקבוקים למי עלי לפנות?.
אני שולח לכם את המייל כי בטלפונים של שירות לקוחות שמופעים באתר שלכם בלתי אפשרי לקבל מענה.
אני מקווה שאקבל תשובה ויחס יותר טוב אותו קיבלתי מאותו איש הבטחה שפוגע בלקוח ותיק.
באותה הזדמנות ברצוני לשבח לטובה את הקופאית בשם אלברט שני בעלת יחסי אנוש מעולים, אדיבות והתייחסות בכבוד ללקוח.היא נקודת אור ודוגמא להתנהגות כמו שצריך ללקוח.
מקווה שאקבל תשובה לפנייה שלי אחרת רגלי לא תדרוך יותר בסניף בגדרה.
ממני
בכבוד רב
שלמה ***
ניסיתי לפנות טלפונית למס' 088***208 ו/או לשלוח את התלונה במייל לשירות הלקוחות של ויקטורי, כל זאת ללא הצלחה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ב.א. ויקטורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|