פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניה בקסטרו אילת והחלפתו בקסטרו באר שבע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
‏‏20 דצמבר, 2013
שלום,
קניתי שני ג'ינסים באילת ברשת "קסטרו" בתאריך 4/12/13 אני בעלת כרטיס חבר ולקוחה וותיקה וטובה של הרשת. החנות בה קניתי ממוקמת בהילטון מלכת שבא. בעת הקניה התנאים היו כדלקמן: 20% הנחת יום הולדת ו 50% הנחה על הפריט השני הזול מבניהם יש כפל מבצעים. הג'ינס השני והיקר מבניהם להלן "הג'ינס היקר" עולה 236 ש"ח מחיר באילת ( ללא מע"מ ) לפני הנחת יום הולדת של 20% שילמתי בפועל עבור הג'ינס 189 ₪. קוד פריט 202235301600040. מחיר בכל מקום אחר בארץ 279 ₪.
ניסיתי להחליף את "הג'ינס היקר" בחנות "קסטרו" בבאר שבע אשר ממוקמת במרכז ONE לג'ינס אחר אשר מחירו 300 ש"ח, קוד פריט 7297469306825.המוכרת גברת מירב שהיא הזכיינית של החנות ביקשה ממני בתמורה להחלפה תוספת של 153 ש"ח. ניסיתי להעמיד אותה על טעותה – תוך כדי שאני מסבירה לה שעלי לשלם 0.8*(300-279) מכיוון שיש הנחת יום הולדת של 20% דהיינו עלי להוסיף סה"כ 16.8 ש"ח. נכנסתי פעמיים לחנות בשני המקרים בזבזתי זמן יקר בניסיונות השכנוע של המוכרת והזכיינית גברת מירב. אילולא הייתי מקבלת את המחיר שגברת מירב רצתה לגבות ממני הייתי משלמת כ 136 ש"ח יותר ממה שאני אמורה לשלם. לאחר שגברת מירב הבחינה שאני עומדת על דעתי, נתנה לי את מספר הטלפון של שרות הלקוחות הארצית של "קסטרו, כדי שאני אתקשר אליהם, לקבל הסבר מדוע עלי להוסיף 153 ₪ ולא 16.8 ש"ח. אני שואלת, האם אני זו שצריכה להתקשר? או גברת מירב צריכה להתקשר?
לסיכום - נשארתי עם ג'ינס שלא אשתמש בו ואם לאחר תלונתי עדיין הג'ינס יישאר אצלי, הוא יהיה כ"אבן שאין לה הופכין" בארון הבגדים שלי. ניזוקתי בהפסד כספי בסך 189 ש"ח. הפסדתי זמן יקר, במקום לבלות ביום שישי בסביבות השעה 11:30 לפני הצהריים.
תחושתי לא היתה טובה וזו בלשון המעטה, אף הבעתי חוסר שביעות רצון מהסברה של גברת מירב " מדוע עלי לשלם 153 ₪ בנוסף לתשלום באילת.
לו הייתי מקבלת את שאמרה מירב היה מחירו של הג'ינס 189 ₪ ששילמתי באילת ועוד 153 ₪ שמירב בקשה כתוספת, סה"כ 341 ₪ כאשר תג מחיר על הג'ינס היה בבאר שבע 300 ₪.
בעקבות המקרה המתואר מבחינתי אין ספק שתדמיתה של רשת "קסטרו" בכלל נפגעה וחנות קסטרו במרכז ONE בבאר שבע נפגעה בפרט.
כלקוחה וותיקה אף הרגשתי עוגמת נפש.
אני מצפה כאחת שקיבלה שרות הוגן וטוב לאורך השנים ברשת "קסטרו" ברחבי הארץ שתלונתי תטופל במהירות וברצינות הראויה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הג'ינס. לברר עם גברת מירב את המקרה - להעמיד אותה על טעותה. פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה