פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין יחס יש יותר דיבורים וצחוקים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלנבי כתובת:
אלנבי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מנהל הסניף רק מדבר עם העובדים והעובדים לא מתיחסים ללקוחות או מסדרים את החנות או רק מדברים אין יחס ללקוחות אני אישית אוהבת את החברה הזאת וקונה תמיד אבל אין יחס ולא מתחשק לי להיכנס יותר לקסטרו חבל כי זה חברה הכי טובה ומתקדמת ואין אחריות על העובדים זה לא טוב אתם רק תפסידו לקוחות...אני חושבת שיש לקוחות העובד צריך להיות רציני ובחיוך להציע עזרא ללקוח וככה תרויחו לקוחות
תודה על ההבנה ואשמח עם העובדים לא ידעו על בנאדם שהתלונן עליהם
פגיעות סוג הנזק :
לדבר עם העובדים להתנהג בנימוס פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה