פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דהיית בלייזר לאחר פחות מחצי שנה (לא עבר ניקוי יבש/כובס/טופל בשום חומר)de נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ממילא ירושלים כתובת:
ממילא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני פחות מחצי שנה קניתי בקסטרו שבממילא י-ם בלייזר גברי (ג'קט) שעלה לא מעט כסף בידיעה שישרת אותי לכמה שנים טובות..
במשך הזמן שמתי לב שהחלו להופיע כתמים מוזרים הנראים כתחילת דהיית הבד. לא עשיתי עם זה כלום והכתמים הלכו והתרבו..
פניתי חזרה לסניף ממנו רכשתי והסברתי להם את שקרה.
כמובן שלא היה להם דבר לעשות חוץ מלשלוח לשירות הלקוחות עם הסבר קצר על תלונתי והסבירו לי שיתקשרו אליי ע"מ לקחת חזרה את המוצר.
לאחר קצת יותר משבועיים חזרו אליי שהמוצר חזר ואבוא לקחתו.
נסעתי במיוחד לסניף בחושבי שקבלתי בלייזר חדש או לפחות מתוקן ובזה סיימתי את הסיפור.
אך לצערי, התבדתי.. ובגדול.
הבלייזר אומנם חזר אך עדיין מוכתם כפי שהיה עם מדבקה גדולה כתומה וזוהרת עליה נכתב: טופל בניגוד להוראות הכביסה המצורפות.
(אבל לא טיפלתי כלל בבלייזר- לא נשלח לניקוי יבש וכמובן שלא כבסתי!!!!! ושום חומר לא עלה עליו!!!! כפי שכבר ציינתי בתלונה)
כמובן שהוטרחתי להתקשר שוב לשירות לקוחות ושם ענתה מישהי חצופה עם טון מאד קצר-רוח ועצבני! ניסיתי להסביר שאם המעבדה שלהם כ"כ טובה ואיכותי, חייבים לאשר שלא בוצע שום כיבוס או ניקוי כלשהו בבגד! אך היא בשלה ולא היתה מוכנה לשמוע..
ראיתי שאין עם מי לדבר אז החלטתי לפרסם את סיפורי ע"מ שאקבל את המינימום המגיע לי- החלפת המוצר או תיקונו! יש לציין שזו לי הפעם הראשונה לקנייתי בקסטרו ובוודאי גם האחרונה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר או תיקונו במהירות המירבית פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה