פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניתי שמלה לבנה עם כתם שלא הבחנתי בו שברצוני היה להחליף זכיתי לזלזול רב מהמנהל נושא התלונה:
אוחיון סאלי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך עכו חיפה קריית ביאלי 192 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני היום הולדת של בן הזוג שלי קניתי שמלה לבנה שעולה 350 שח , בערב הורדתי את התווית לשמלה ולבשתי אותה שביקשתי מבן הזוג שלי לסגור את הריץ רץ הבחין בכתם כמובן שהורדתי את השמלה והרגשתי תחושה של באסה שתכננתי בגד חדש לאותו יום הגעתי לסניף אחרי שלושה ימים של הקנייה והמנהל החליט לקבל "חוות דעת " מהעבודים מסביב מי חושב שלבשתי את השמלה אחרי התחושת השפלה ובזיון יצאתי מהחנות וחייגתי לשירות לקוחות , בשירות לקוחות טענו שצריך לעשות בדיקה לשלמה אני קונה בקסטרו שנים חברות שלי בן הזוג שלי בחיים לא נתקלתי בסיטואציה כזאת עכשיו אני מנסה להשיג את המנהלת אזור ו"מנפנפים " אותי בכל פעם שאני מתקשרת לדבר איתה השמלה עדיין אצלהם "בבדיקה " אני לא אקח את השמלה ובטח שלא אני ולא הבן זוג שלי נקנה שם יותר .
עלבון סוג הנזק :
אבקש שיחזירו לי או זיכוי או תשלום של השמלה אני לא מעוניינת בה ולא מעוניינת לקנות שוב שם לעולם! פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה