שירות לקוי |
נושא התלונה: |
בוקובזה אושרת |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של חברתכם מזה שנים רבות , לעולם לא נתקלתי במוצר שכ"כ אני רוצה לרכוש שוב ואין מענה חיובי מבחינתכם, אני מרגישה שאני צריכה
לרדוף אחרי החברה מס' שעות ואין מענה חיובי או מענה חיובי.
לפני כשבועיים רכשנו אני וחברתי שני זוגות נעלי פלטפורמה בצבע "קורל"
בקסטרו עודפים בהרצליה.
הנני עובדת בבית החולים "סורוקה" כשהגעתי עם הנעליים לעבודה רוב חברותיי ממש אהבו אותן, החלטתי להתקשר הבוקר ולשאול במס' סניפים
האם הנעליים ישנן מפני שאנו רוצות להזמין שבעה זוגות.
המענה בספנים אינו משביע רצון (אלנבי, הרצליה, צומת בילו) ולבסוף בסניף
ביפו המוכרת דיברה כ"כ לא יפה אמרה שהיא נמצאת לבד והיא לא יכולה
לבדוק האם הנעליים נמצאות ושני מפריעה לה....
הגעתי גם לשירות הלקוחות ודיברתי עם "שרי" שלמעשה הפנתה אותי למספר סניפים.
לדעתי אמורים בשירות לקוחות לקחת את פרטיי ולברר בשבילי , איפה ניתן
למצוא את אותן זוגות נעליים ולא לטרטר את הלקוח.
אנחנו כרגע בתקופת מלחמה , רציתי להזמין ולשלם עבור הנעליים
משום שבאתר הרכישה לא מצאתי אותן.
השירות לקוי , אין מענה, " אין עם מי לדבר" , לא כך הדבר.
כנראה שבחנויות עודפים ככה מתנהגים ללקוחות!
אודה לכם אם תטפלו בתלונתי ותכשירו את העובדים לתת מענה אדיב.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להכשיר את העובדים לתת מענה אדיב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|