פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת החנות בסוף יום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום , אני רוצה להביא לידעתכם מקרה שקרה לי באחת החניות שלכם. ב29.8.14. הגעתי לחנות שלכם בביג פולג למצוא בגד חגיגי לאירוע. בתור לקוחה קבועה ידעתי מה הסגנון שאני מחפשת ובמה להתמקד . בשעה 14:45 לאחר שכבר בחרתי שמלה ביקשתי להשים בצד כדי לעבור ולחפש משהו גם במחלקת ילדים. תוך כדי שאני מחפשת פריט אחת העובדות אמרה בקול "תגידו ללקוחות לסיים אני רוצה ללכת הביתה". בעודי עדיין מחפשת חולצה הקופאית לפתע ששמרה ל את שימלה צעקה לעברי "בואי לשלם אני רוצה לסגור " כשיש עוד 10 דק' עד הסגירה. אני הייתי המומה מהיחס והרגשתי שרוצים לגרש אותי מהחנות, יצאתי מהחנות מבלי לקחת את הבגדים שבחרתי ושרציתי מאד לקנות.
אני חייבת לציין שעבדתי בחיי מול לקוחות ומעולם לא נתתי יחס כזה ללקוח. לפני הכל יש דבר שניקרא כבוד! וחוסר כבוד וזילזול שכזה מימי לא קיבלתי , לא רק שלא עזרו לי בבחירת בגדים ,בנוסף סגרו את החנות לפני הזמן ועוד גירשו אותי כשאני באמצע קניה וכל זה כדי שהעובדים יוכלו ללכת מוקדם הביתה! בטח ובטח שככה לא משמרים לקוחות.
אני מאד התאכזבתי מהיחס שקיבלתי, אני לקוחה קבועה בחברתכם ובאמת שאני אוהבת את הסגנון והקולקציות שלכם אבל עם יחס כזה כף רגלתי כבר לא תידרוך בחנות הזו וספק אם בכלל אחזור לקנות בחברתכם.

אני מקווה שתיקחו את הדברים האלו לתשןמת ליבכם, כי פשוט הפסדתם לקוחה קבועה.

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה