|
|
|
|
|
|
הטעית צרכנים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון רחובות |
כתובת: |
קניון רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בסניף עמד סטנד עם 4 סוגי פריטים שעל הסטנד היה שלט של 50% הנחה. המחיר המקורי של הז'קט היה 279 ומחיר המבצע היה 199. כאשר פניתי אל המוכרת בחנות ושאלתי לגבי המחיר היא הפנתה אלי את האחראית משמרת (?) שאמרה לי שזה המחיר, וההנחה היא רק לגבי מעילי העור שעמדו על אחד המתלים בסטנד.
כמובן שאחרי שתי דקות הוחלף השלט לשלט של SALE, אבל לא קיבלתי שום התנצלות ואני מאמינה כי זו הטעיה חד משמעית וחוצפה של הרשת. (בעיקר שזו אינה פעם ראשונה שהם מטעים צרכנים באופן שכזה)
|
הטעיה |
סוג הנזק : |
הפסקת ההטעיה בכל סניפי הרשת ופרסום התנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קסטרו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|