פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לצערי פניתי לשרות הלקוחות של קסטרו בטלפון וטרם נענתי . נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרית סביונים-יהוד כתובת:
קניון סביונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לשרות הלקוחות והבעתי תופעה חדשה ומוזרה בסניף קסרו מן.
אי החזרת העודף במלואו בחנות קסטרו מן בכוונה(ח"ן 143420).
תופעה זו גורמת לי להסיק מסקנה שהעובדים צוברים טיפים בצורה כזו לא מכובדת.
מעמידים לקוח במצב לא נעים ולעיתים מבייש להגיד רגע חסר פה 2 ש"ח.
כמובן שפנייתי היא לא בשביל סכום קטן זה זה פשוט העיקרון ששמעתי מאנשים נוספים על תופעה כזו באותו קניון.
אני חושבת שזה לא הוגן ולא ראוי
לצערי הובטחה לי תשובה לאחר ברור בסניף וטרם חזרו אלי לכן אני פונה שוב כעת.
ציינתי מספר חשבונית שעליה רשומה המוכרת שעזרה לי בחנות היא הייתה מקסימה הבעיה הייתה עם הקופאית הייתי בחנות 11/10 בערב.
****חשוב לי לציין שבסניך קסטרו של הנשים בקניון זה, השרות נפלא והיחס טוב וממש נחמד לקנות שם!!***
עלבון סוג הנזק :
דורשת תגובה + פיצוי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה