פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל מצד העובדת והאחראית של החנות נושא התלונה:
בן שלוש אתי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏13 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מתחם סטאר סנטר אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/3 קניתי שימלה בקסטרו בשווי 260 שח בחנות קסטרו בקניון באשדוד לאחר 13 יום החלטתי להחזיר את השימלה ולקחת במקום משהוא אחר לאחר התייחסות מזלזלת מאוד מצד האחראית בשם שירלי לבסוף החלפתי לשימלה בשווי 159 שח וקיבלתי זיכוי על סך 100 שח בקשתי מאותה שירלי"מסבירת הפנים" להתקשר לסניף שנמצא במתחם הסנטר ולבדוק האם יש את אותה השימלה במידה 2 בשחור מאחר ובסניף הנוכחי אזל אכן היה ואכן שמרו לי בצד הגעתי לקופה במתחם השני לאחר מספר דקות נתתי לקופאית את הזיכוי של 100 השקלים ונתתי בידה שטר של 100 שח הקופאית החזירה לי עודף של 21 שח וקבלה חייכה אליי ואמרה לי "תודה רבה לך" אני מוקסמת מהיחס יצאתי מהחנות בהחלטה שרק בסניף זה אקנה כי שם יודעים להתייחס ואפילו ציינתי זאת בפניי המוכרת
לאחר כמה דקות פתאום הבנתי שהעודף שהוחזר לי אינו נכון והגיע לי 41 שח מאחר ונתתי 200 שח בזיכוי ובשטר והשימלה עולה 159 שח הכל התברר כטעות בתמחור, השמלה הייתה מתומחרת בטעות על 179 שח במקום 159 שח חזרתי לסניף ודרשתי את כספי בחזרה אך הפעם המוכרות כבר לא היו נחמדות היא טענה בפניי שאין אפשרות לבטל את העסקה ויש לה אפשרות לתת לי רק זיכוי של 20 שח הסברתי לה בצורה יפה שאין זה מעינייני אם יכולה לבטל או לא אני שילמתי מכספי ואין זו אשמתי שקיבלתי עודף שגויי מעבר לזה שב20 שח אין מה לקנות בחנות ואצטרך להוסיף כסף דבר שאיני מעוניינת בו
המוכרת עמדה על שלה ואני על שלי בזמן שהקופה התמלאה בתור של אנשים לבסוף הקופאית אמרה אני יתן לך מהארנק הפרטי שלי וצעקה זה כולה 20 שח הוציאה את הארנק שלה וזרקה לי את 20 השקלים על הדלפק לעינהם המתבוננות של כל הלקוחות. לפניי שיצאתי משם מושפלת כאילו שעשו לי טובה שקיבלתי 20 שח כאילו שזה לא כספי שנגזל ,הספקתי לומר לאותה עובדת שה"כולה 20 שח" היא עובדת בשבילם שעה שלמה
ואני אומרת בתור נציגת שירות לקוחות אני נדרשת יום יום לתת מענה ללקוחות ושירות הולם מעולם לא נתקלתי ביחס ובחווית שירות כל כך גרועה
נראה שקסטרו משקיעה המון כסף ומשאבים בפרסום המותג שלה אך דבר אחד חשוב מאוד היא שוכחת להשקיע בשירות שזו מילת המפתח
אני לא קניתי בבאסטה בשוק קניתי בחנות שיש לה יוקרה, שם מותג אך לא ממש מצדיקה זאת, אם לא יודעת להתנהג לאנשים שבזכותה היא קיימת כי עם כל הפרסום שבעולם אם אנשים לא יקבלו שירות הולם הם לא ייכנסו שוב לעולם ואז מי צריך את מי הלקוחות את החברה? או החברה את הלקוחות?
עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה