פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות הכי גרוע שאי פעם ניתקלתי בו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ה"רומן" שלי עם החברה הנ"ל נמשך כבר שנתיים!
כן כן אתם קוראים נכון כבר שנתיים.
לפני שנתיים לצערי רכשתי קניה בחברה ע"ס 1000 ש"ח אחד המוצרים היו סנדלי עור שלהפתעתי הרבה נקרעו תוך כדי הליכה ברחוב לאחר חודש. הנעל הוחלפה בנעל זהה וגם זו בעודי בהריון בחודש שמיני בעת הליכה ברחוב נקרעו, למזלי לא קרה לי כלום! שוב פניתי לחברה ואלה הציעו לתת לי זיכוי. בשנה וחצי האחרונות איני מוצאת מוצר שאותו אני רוצה לרכוש הן לפי טעמי והן לכיסי - המחירים מוגזמים!!!
לפני כחודש נכנסתי לאחד הסניפים באשדוד, הייתי במשך חצי שעה בחנות ואף לא ולו מוכרת אחת התיחסה אלי!
ושוב פניתי למחלקת שירות לקוחות שאגב, אף פעם לא עונים ותמיד צריך להשאיר הודעה!!! ושוב נציגה שאין לה ולו מושג וחצי מעבודתה חזרה אלי ואמרה לי שהבחורה שטיפלה בענייני בפעם הראשונה תחזור אלי ורק לאחר שיחת טלפון נוספת זכיתי לשיחה המיוחלת.
לאחר דין ודברים נוספים (כאילו לא היו מספיק כאלה עד היום) זכיתי לקבל זיכוי לכרטיס האשראי שלי. ושוב נשלחתי לחנות כדי לקבל זיכוי ונלקחו ממני הפרטים ומה- 24.05.07 אני מחכה לראות את הזיכוי בכ. האשראי.
היום ה- 12.06.07 שוב התקשרתי לשירות הלקוחות ושוב השארתי הודעה ולהפתעתי חזרו אלי במהירות ונתבקשתי להציג את הפרטים שלפי בדיקה לא מוזנים במערכת.
איני מופתעת ולא במקצת מהעניין הרי שאני עד לפני שכל ה"רומן" התחיל הייתי קניינית נאמנה של החברה.
לקוח לא יכול להיות בקשר עם חברה במשך שנה וחצי ולא לקבל התייחסות הולמת!
אינו יכול לרדוף פעם אחר פעם אחרי שירות הלקוחות ולקבל חצאי תשובות!
טיב הסחורה אינו טוב כמו פעם- לעניות דעתי, וכך גם המחירים המוגזמים!
בכל חברה שמכבדת את עצמה ניתן פיצוי כל שהו ללקוח ובייחוד לאחר כל עוגמת הנפש שהעבירו אותי!!!!!
היום בשיחת הטלפון שקיבלתי נאמר לי שלא עושים דברים כאלה, אני חושבת שהייתי צריכה לתבוע את החברה כשכמעט נפלתי ברחוב בעודי בחודש שמיני ואז רק עלויות של בית המשפט והטירטורים היו עולים להם יותר מאשר לחזור אלי טלפונית.
אני מאמינה שישנם עוד שמה לקוחות לא מרוצים כמוני ברחבי הארץ חבל שלנו הישראלים אין את הזמן והאנרגיות לטפל בחברות מסוג זה אולי המדינה שלנו היתה נראת אחרת.
בושה וחרפה לחברת קסטרו!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה