פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזר עבור תשלום מראש נושא התלונה:
פולק סימה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני כמספר חודשים נכנסתי לחנות קסטרו בקניון ערים וביקשתי לרכוש זוג נעליים.
המוכר אמר שהמלאי אזל והציע להזמין לי זוג. הסכמתי ואף נענתי ברצון לבקשה לתשלום מראש עבור ההזמנה.
המוכר, משום מה, בחר לתת לי "Gift Card" עבור התשלום וזאת בנוסף לקבלת הקנייה.
לאחר כחודשיים, בהם איש מעובדי החנות טרם יצר עמי קשר, ניגשתי לחנות ושם נאמר לי שהנעליים מעולם לא הגיעו לחנות ואיש לא טרח ליידע אותי על כך.
כאשר ביקשתי את כספי בחזרה (כאמור, לא קיבלתי שום נעליים), נענתי בשלילה בטענה שהדבר אינו אפשרי ואמרו "שהנה, יש לך gift card".
לסיום, מאז לא נענו כל בקשותיי להחזר ואני התייאשתי ממלחמתי זו.

לעזרתכם הברוכה אודה,

בברכה,

סימה פולק.
ובנוסף עלבון ותחשות מרמה סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה