פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקים שלא נפרעים בזמן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
פלימן 4 קניון חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום הנ"ל קניתי קניה בסך 1563.80 ש"ח , שלמתי ב4 שקים . השיק הראשון היה מזומן.
היום, חודש אחרי, השיק עדיין לא הוצג לפרעון, והשיק השני צריך להפרע.
אציין, שזה לא פעם ראשונה שזה קורה, בפעם הקודמת גם הוצג השיק מאוחר, וחברת אי.אר.אן גבתה ממני בנוסך לסכום השיק, ריבית ושכר טירחה.

לאחר ברור עם חברי , הוברר לי זאת מגמה ברורה של החברה הנ"ל , וכשפונים אליהם הם עונים בחוצפה: אתם צריכים לדאוג שיהיה כסף בחשבון.

אנו דואגים שיהיה כסף בחשבון, אבל לפעמים הבנק גובה כספים שאי אפשר לשער (רביות , עמלות מסוגים שונים ומשונים) ושיק חוזר אפילו בגלל 20 ש"ח

היום שאני מחובר לבנק דרך האינטרנט אני עוקב אחרי תנועות חשבוני והפקדתי כבר 3 פעמים לבנק כדי שלא יחזור לי השיק. אבל עדיין אני מחכה שיפרע.

פניתי לחברת קסטרו, ועדיין לא קבלתי תשובתם.

אשמח אם תטפלו בפנייתי בהקדם,
עמוס לוי

[email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפקדת שקים בזמנם פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה