פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המבצע בחנויות קסטרו הוא הטעיית הציבור נושא התלונה:
כהן חן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בכניסה לקסטרו מן מוצב שלט גדול שבו רשום "60 ש"ח מתנה לקנייה בקסטרו נשים". לאחר בירור קצר בקופה נאמר שאת המתנה מקבלים אם קונים ב 250 ש"ח או יותר בקסטרו מן. קנינו בקסטרו מן בסכום העולה על 250 ש"ח וקיבלנו שובר לקסטרו נשים שעליו רשום: "מגיע לך 60 ש"ח מתנה לקנייה מקולקציה חדשה ברשת קסטרו".
כאשר ניגשנו לממש את המתנה בחנות קסטרו נשים באותו קניון פנינו למוכרים בחנות עם השובר וביקשנו שיראו לנו מוצרים שניתן לרכוש עם השובר, לאחר זמן ממושך בחנות שבו לא נאמר לנו דבר על מוצרים שלא ניתן לרכוש עם השובר בחרנו תכשיט וניגשנו לשלם בקופה, אז נודע לנו כי לא ניתן לשלם על תכשיטים עם השובר. לאחר מכן בחרנו פריט לבוש מהקולקציה החדשה שאליו הופנינו ע"י אחת מהמוכרות וגם אותו לא יכולנו לקנות שכן מחירו היה נמוך מ60 שקלים, התניה שלא כתובה בשום מקום.
הבעיה העיקרית היא ששלטי המבצע אינם נכונים ואינם מציגים את התנאים כפי שהם והמוכרים בחנות לא טורחים לידע את הציבור בהגבלות של המבצע.
לסיכום, עקב שירות לקוי והטעייה ע"י שלטי המבצע בוזבז לנו זמן יקר בחנות ובסופו של דבר גם יצאנו בידיים ריקות.
בזבוז זמן עקב כך שאף מוכר לא אמר לנו מה אפשר ומה אי אפשר לקנות עם השובר< סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ושינוי השלט כך שהמבצע יהיה ברור על כל תנאיו פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה