פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעבר התלוננתי על פגם במוצר שהם מייצרים ולא קיבלתי תגובה כבר בפעם ה 2 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני יוסף חיימוביץ קונא כדרך קבע מוצרים של רשת חברת קסטרו מן מאז ומתמיד הייתי מרוצה מהסחורה שהם מספקים לצרכן ,אבל לאחר שאני בתור לקוח פונה אל מנהל סניף קסטרו מן יהוד חודשיים מהיום אחורה ובנוסף באתר האינטרנט הראשי של החברה ואין לי תגובה אני חושב שזה זילזול בפניית הלקוח ,הבעיה היא שבפריט הלבשה תחתונה כגון ."תחתון" נוצר קרע באזור התפר האמצעי.

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה