פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הגינות של מנהלת המשמרת, אירית. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי שעבר, נסעתי במיוחד מאריאל לפתח תקווה, על מנת לנצל את המבצע של לאומי קארד (קנה ב300, שלם 200). כאשר נכנסתי לחנות והתחלתי למדוד סריגים, המוכרת אמרה שהסריגים במבצע של סריג שני ב50 אחוז. על כן שאלתי אותה: האם יש כפל מבצעים? היא שאלה את המנהלת, והיא אמרה כך: "בעיקרון את יכולה, אבל תגיעי לקופה ונראה מה אפשר לעשות"...
האמת הייתי די בהלם מהתשובה, שהרי לא הגעתי לבסטה בשוק, ואם אני שואלת, אז כנראה שאני רוצה לדעת- כן או לא. לא?!
אני, מן הסתם, הסקתי שכן. הייתם מסיקים אחרת?!
ובכן, הגעתי לקופה עם מספר פריטים, אשר סכומם, עם הכפל מבצעים היה: 320. וכמובן שלאחר המבצע של לאומי קארד, היה יורד ל220. או אז, בישרה לי המנהלת, בכבודה ובעצמה, שאצטרך לקנות עוד מוצר ב100 ₪ לפחות, על מנת לנצל את המבצע. "תגידי לי, איך זה?" שאלתי אותה, "הרי את במפורש, במילים שלך, אמרת שבעקרון אני יכולה...", "לא", היא אמרה, "אמרתי שתגיעי לקופה ונראה מה אפשר לעשות." בקיצור, התחיל ויכוח, שבו אמרתי לה שהגעתי במיוחד על מנת לממש את המבצע בקסטרו, שד"א אני אוהבת מאוד לקנות שם ותמיד מבסוטה מהשירות, והיא התעקשה והתעקשה וכשראיתי שזה כמו להלחם בתחנת רוח, אמרתי לה תודה ושלום יפה, כמובן לא לפני ששאלתי אותה לשמה.
כעבור יומיים, יצא לי להיות באיזור עפולה, אז נכנסתי לסניף שם במתחם. מה גדולה היתה תדהמתי, כאשר שאלתי שם את המנהלת אם יש כפל מבצעים, וזו אמרה שכן!!! כמובן שאז נכנסתי, מדדתי בכיף ואף קניתי בסכום כפול.
התלונה שלי היא כלפי המנהלת בפ"ת, אשר ממש הרסה לי את אותו היום, וגם אמרתי לה את זה. הרגשתי מרומה ומאוכזבת, שאני בוחרת לי בגדים, ואז בקופה מנסים לגרום לי לקנות עוד. הכסף שלי זה לא משחק והוא לא גדל על העצים, וזה עצוב שישנם אנשים שמזלזלים בזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה