פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעיל. נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צומת ביג קרית אתא כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי בתאריך הנ"ל לרכוש מעיל כלקוחה מאוד רווחית ונאמנה של קסטרו. הייתי במקרה בקרית אתא ונכנסתי למדוד מעיל לבן.
לא רציתי את המעיל אך חבר שלי עשה לי הפתעה ורכש לי אותו מבלי ידעיתי.
השארתי את המעיל אצלי בשקית כשבוע עד שיצא לי להיות באותו המקום שוב וביקשתי להחליפו לצבע שחור. המוכר שם הבטיח לי שהזמין לי את המעיל מחדרה ויגיע שני שלישי מקסימיום!
הגעתי ביום שלישי שלאחר מכן ולקחתי חוםש במיוחד מהעבודה. אך אותו המוכר שקיבל את פניי טען שהמעיל עדיין לא הגיע, שהוא ממש מתנצל ועכשיו דואג לברר היכן הוא ויחזור אליי עם תשובה ביומיים הקרובים.
כעבור 24 שעות חזרתי לסנף טלפונית וענתה לי מוכרנית בשם דבורית. היא התחילה לספר לי על הבעיות שיש לה עם המוכר הנ"ל שהיא ממש מצטערת ושהיא מבטיחה שהיא דואגת לי במיידית וחוזרת אליי עד 16:00. מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי ונאלצתי לפנות שוב טלפונית.
כדבורית ענתה לי היא גיחחה ואמרה ששכחה ממני לגמרי למרות שכבר קיבלה תשובה שאין את המעיל במלאי בכל הארץ
.
אני כבר שבועיים בלי מעיל, החורף נגמר ונתקעתי עם זיכוי בחברה שלא בא לי להיכנס אלייה אפילו. הזלזול שקיבלתי מהומכרנים והשירות הלקוי גרמו לי להבין שלא משמנה עד כמה הקולקציה תהיה נחשקת אני לקסטרו לא חוזרת!
לצמומת ליבכם!.
אלמוג בן חמו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מעיל שחור כפתורים חדש!!! פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה