פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות ג-ר-ו-ע של קסטרו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי שמלה מחנות קסרו בקניון עזריאלי, כשהגעתי הביתה ומדדתי את השמלה נוכחתי לדעת שהשמלה קטנה עלי בחזה. פניתי לקסטרו ולא היה להם את המידה שלי ונתנו לי זיכוי. לאחר חודשיים פניתי לקסטרו ורכשתי בעזרת הזיכוי תיק בעלות של 100 ש" והמוכר לא הסכים להחזיר לי את הסכום הנותר בכסף (מדובר ב-11 וחצי ש"ח בלבד) והתעקש לתת לי שובר זיכוי בעד סכום זה.כעבור חודש וחצי התיק התחיל להתפורר (!!!!) פניתי לקסטרו בקניון בת ים ולקחו לי את התיק לבדיקה. כעבור שבוע אמרו לי לגשת לקסטרו בבת ים ולקבל זיכוי עבור התיק כי לא ניתן לתקן אותו. נגשתי ושוב קיבלתי זיכוי של 100 ש"ח. לפני שלושה שבועות נגשתי לחנות העודפים של קסטרו ברח' שלבים בת"א, בחרתי פריטים בסך 111.5 ש"ח ע"פ הזיכויים שנמצאים בידי, כשהגעתי לקופה התבשרתי שהזיכוי בסך 11.5 ש"ח או תקין (!!!), המוכרת החצופה אפילו רמזה שכבר השתמשתי בשובר ושאולי אפילו זייפתי אותו- למרות ההסברים שלי שאם כבר אזייף שובר לא אזייף בסכום מגוחך של 11.5 ש"ח. ביקשתי לדבר עם המנהלת ואכן פנתה אלי מנהלת החנות והסבירה לי שהם עוברים כל סניף לגופו ושאינה יכולה לדעת אם השתמשתי בזיכוי או לא. (איך יכולתי להשתמש בזיכוי אם אני עדיין מחזיקה בו? הרי אם השתמשתי בו היו לוקחים לי אותו,לא?!) כעסתי ולא רכשתי את הפריטים. ניגשתי לאחר יומיים לקניון עזריאלי וסיפרתי למנהל החנות שכנראה הזיכוי שנתנו לי אצלם לא תקין, הוא בדק את הזיכוי ואמר שהזיכוי תקין. הסברתי לו שהם מטרטרים אותי עבור סכום פעוט ושזה חצוף. ביקשתי ממנו להחליף לי את הזיכוי בכסף והוא סרב וייעץ לי לטלפן לשרות לקוחות. פניתי טלפונית לשרות לקוחות של קסטרו ובחורה בשם טלי התנצלה ארוכות והסבירה שאיני יכולה לקבל את כספי חזרה (דרשתי ממנה את 2 הזיכויים בסך 111.5 ש"ח). היא אמרה שהיא תפצה אותי בשובר מתנה ושהיא שולחת לי אותו בדואר. עבר שבוע ומכתב לא הגיע. פניתי שוב לטלי והשארתי לה הודעה. היא חזרה אלי אחרי יומיים ואמרה שהיא עדיין לא שלחה את השובר ושהיום היא שולחת אותו. עבר עוד שבוע ואין מכתב ואין שובר. האם יש גבול לחוצפה?! פניתי שוב והשארתי לטלי הודעה אך היא לא חוזרת אלי.
+כספי סוג הנזק :
התנצלות+פיצוי כספי+החזר כספי עבור הזיכויים שביידי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה