פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החלפה / זיכוי על מוצר פגום+ שירות לקוי מצד נציגת חנות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
סטאר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.12.08 קניתי תיק יד בחנות קסטרו בעיר אשדוד בסניף סטאר סנטר. במהלך החודש החל להתקלף צבע התיק ולכן נאלצתי להחזירו בתאריך 25.01.09 לחנות על מנת להחליפו באחר. בחנות נמסר כי תחילה יש לשלוח את התיק לבדיקה במעבדה על מנת לאשר את ההחלפה או הזיכוי.

בתאריך 29.01.09 התקשרו אליי מהחנות, כשהגעתי לשם נמסר לי כי הצבע התקלף כנראה מכך שהתיק נתפס במשהו. לאחר שהערתי את תשומת לב הנציגה כי מדובר בחלק הפנימי של התיק (הצמוד לגוף) שלא הגיוני שנתפס בדבר מה וביקשתי להשאיר את התיק עד שאברר את הנושא עם שירות הלקוחות, היא סירבה ומסרה כי מבחינתה אני "יכולה לזרוק את התיק בפח".

לאחר שהתנגדתי ודרשתי להשאיר את התיק מסרה הנציגה כי ניתן לשלוח את התיק לבדיקה חוזרת ושירות הלקוחות של החברה ייצור עימי קשר.

בתור לקוחה ותיקה של קסטרו, אני לא יכולה לתאר את האכזבה שלי ורואה את הדבר בחומרה גם כי המוצר באיכות ירודה וגם כי נציגי החברה מרשים לעצמם לזלזל במיטב כספם של הלקוחות.
עלבון סוג הנזק :
החלפה של התיק בחדש או זיכוי כספי ומכתב התנצלות משירות הלקוחות פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה