פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות שלא נותן מענה לתלונות לקוחות החברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
א.ת כרמיאל כתובת:
ביג כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שירות הלקוחות של חברת קסטרו: ב-10/1 חגגתי יום הולדת וקיבלתי במתנה חולצה (מהקולקציה החדשה, שנקנתה במחיר מלא). החולצה נקנתה בסניף הקריון. לתדהמתי, כשפתחתי את אריזת המתנה גיליתי כי החולצה מלוכלכת באיזור הקדמי שלה, מבירור מעמיק יותר נתגלה למרבה הזוועה כי זהו כתם שנוצר ממגהץ!!! כשהגעתי לסניף כרמיאל עם החולצה המדוברת, כשעליה טיקט מחיר ושובר החלפה, המנהלת הטילה ספק בדבריי ושלחה את התלונה למחלקת שירות הלקוחות, שברוב חוצפתם לא טרחו להחזיר לי תשובה כבר 8 ימים (כנראה עסוקים בתלונות הרבות).
אשמח לקבל מענה לתלונתי זו, לא ייתכן כי אדם שרכש מתנה בחברה שכזו, ולא שם לב ל"פאק" במוצר, יקבל לכשיחזירה מענה שכזה.(או שמא עליי לומר- חוסר מענה).
בברכה,
עדי
עוגמת נפש סוג הנזק :
חולצה כדוגמת זו שהוחזרה בשווי 169.90 ש"ח פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה