פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית מחירים וחיוב שגוי . נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון ארנה-הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות ביקרתי בסניף קסטרו-מן שבקניון ארנה ורכשתי מעיל מעור.
על המוצר היה מחיר בסך 499 ש"ח וכך הראו גם הפירסומים שהיו תלויים בחנות,
שאלתי את המוכר האם זהו מחירו של המעיל והוא השיב בחיוב כי המעיל הינו מקולקציה של שנה שעברה ולכן רכשתי את המעיל מבלי לחשוב פעמיים.
מסרתי את כרטיס האשראי שלי וביקשתי לחלק את הסכום ל2 תשלומים,שילמתי ויצאתי מהחנות.
לתדהמתי, ביררתי כרגע את החיובים שלי בכרטיס האשראי וראיתי כי לא רק שחוייבתי בסך 799 ש"ח ,אלא הסכום חולק ל2 תשלומים מאוד מגוחכים ולא הגיוניים, תשלום ראשון בסך 3 ש"ח בלבד ותשלום שני בסך 796 ש"ח!!
אני לקוח קבוע של קסטרו ,אבקש לקבל את ההפרש הכספי ממה שנאמר לי לבין מה ששילמתי, הפרש על סך 300 ש"ח.
במידה ולא תהיה התייחסות למקרה חמור זה אאלץ לפנות לבית הדין.
עמכם הסליחה
כספי סוג הנזק :
קבלת הפרש המחיר בחזרה פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה