פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
בנימין טלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול קניתי 2 פריטים בסך 400 ש"ח בקסטרו MEN וקיבלתי שובר בסך 60 ש"ח לקניות בקסטרו WOMEN , הגעתי לקסטרו WOMEN לקנות לי משהו בשווי הסכום הזה, וראיתי מעיל שמצא חן בעיני, הגעתי לקופה לשלם והמוכרת אמרה לי "אין כפל מבצעים"..זה ממש חוצפה, לא היה רשום בכלל על המעיל - מבצע. ובנוסף לא טרחו לומר לי שהשובר תקף רק לפריטים ללא מבצע, אתם ממש תכמנים ורמאים, עובדים על אנשים זה ממש חוצפה. כל הבגדים שלי ושל בעלי כמעט הכל מקסטרו, אני כבר לא יגיע לקסטרו אם כך היחס שלכם. רק יודעים לסחוט כסף מאנשים. אם הייתי יודעת לא הייתי קונה את המעיל, נגרמה לי ממש עוגמת נפש
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת הנפש וביזבוז זמן פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה