פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בזוי, לקוי ולא אנושי בעליל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתחיל ואומר שלדאבוני הרב הנני לקוחה נאמנה של חברת קסטרו מזה שנים ארוכות. ובאומרי לקוחה נאמנה כוונתי לכל בגד ובגד הן שלי והן של בעלי אשר נרכשים בחברה הזו. מכורח הנסיבות, לעיתים קורה שבגד כלשהו נוטה להתכווץ או להתרחב ודווקא לי משום מה זה קרה כמה פעמים. ב 31/3/09 הגעתי לחנות קסטרו נשים בקניון פתח תקווה ונתתי להם מכנס אשר התכווץ עד כדי אי יכולת לבישה ממש. כמובן שהם נאלצו לשלוח אל "שירות הלקוחות" (וכשאני כותבת במירכאות מכופלות כוונתי לשירות מחפיר ומזעזע ממש) כדי שיוכלו להאמין לי ולזכות אותי. עבר חודש ימים ואף אחד כמובן לא טרח לומר לי שהמכנס נתקבל וכו' אני הרמתי טלפון אל השירות ובשירות נאמר לי שהם יבררו עם מנהלת החנות ויחזרו אליי. בינתיים התקשרה אליי מנהלת החנות ואמרה כי קיבלתי זיכוי- שמחתי. לאחר 20 שניות היא פתאום אומרת: "רגע לא קראתי את כל הכתוב, עשית מכפלה לכן לא תקבלי זיכוי". הזדעזעתי מכיוון שראית כל היא כבר אמרה את המילה זיכוי ושנית ברור שעשיתי מכפלה מכיוון שהמכנס היה גדול לכן הייתי חייבת מכפלה כדי ללבוש אותו. ניתקנו את השיחה ואז חזרה אליי נציגת השירות ואמרה שקיבלתי זיכוי והכול בסדר- סיפרתי לה מה אמרה מנהלת החנות ושאכן עשיתי מכפלת מכיוון שהמכנס היה ענק עליי ושזה היה מן הנמנע (לבשתי אותו רק פעם אחת ובכביסה הוא התכווץ פלאים) אך היא התעקשה ואמרה כי הכול בסדר ויש לי זיכוי בחנות. מייד שלחתי את בעלי אל החנות והא עזב את המשרד והישיבות ויצא אל הקניון מכיוון שהנני עוברת ניתוח ביום שני וכו'. לאחר 2 דקות שוב התקשרה אליי הנציגה ואמרה כי "היא מתנצלת" אך היא טעתה וכי מכנס שעבר מכפלת לא יזוכה. עתה תאמרו לי כיצד לא אאבד את עשתונותיי???? חברת קסטרו בעצם חוטאת פעמיים: פעם אחת מפני שהם אומרים דבר חיובי ללקוח ולאחר מכן משנים את עורם ואומרים אחרת לאחר שכבר נאמר דבר אחד טוב... ושנית מה זאת אומרת מכנס שעבר מכפלת לא יזוכה??? מן הסתם אנשים צריכים ללבוש דבר מה כדי שהנ"ל יתכווץ או יתרחב וכדי לעשות זאת לעיתים צריך לעשות מכפלת. זה הרי אבסורד ואף פעם לא שמעתי דבר שכזה באף רשת אחרת בעולם. אני מוציאה ברשת קסטרו מאות ואלפים שקלים בחודש. אני בהלם שהחברה הזו מסוגלת לומר דברים כאלו ולהתנהג בחוסר שירותיות משווע ומגעיל כלפי לקוחותיהם הנאמנים והלויאליים. אותי הם איבדו בזה הרגע. נשבעתי שלעולם לא אדרוך ברשתם- זו פשוט בושה וחרפה לשמה!!!. עוד לא נתקלתי בשירות כזה בכל 28 שנותיי ועוד דווקא בחברה אותה אני מעריצה כ"כ.


בושה שאין כדוגמתה!
עלבון, נזק כספי ובזבוז זמן משווע סוג הנזק :
פיצוי+זיכוי אשר הובטח לי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה