פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ממוכרת בקסטרו. נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג נתיבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- ראש השנה 19.9.09 קיבלתי מאחי מתנת יום הולדת- ז'קט מקסטרו. הז'קט לא מצא חן בעיניי ורציתי להחליפו ןראיתי שהתווית שלה מחוברות תוויות הקנייה, המחוברת לבגד נתלשה ממקומה בגלל חוט פרום. שאלתי את אחי אם הוא יודע על זה והוא הסביר לי שהמוכרת בסניף בירושלים טענה שהתווית תפורה חלש מפני שזה ז'קט דו צדדי ועל מנת שיהיה ניתן לתלוש אותה.יש לציין שהפריט לא נלבש. במוצאי החג הלכתי לסיף קסטרו בביג באר שבע וביקשתי להחליף את הבגד המוכרת ראתה שהתווית קרועה והריחה את הבגד וטענה שיש לו ריח של סיגריות.יש לציין שבביתי כולם מעשנים ויכול להיות שנתפס בו ריח סיגריות כשהיה בשקית, אפילו שאני לא הרחתי כלום. אך אני שוב מציין שהפריט לא נלבש חוץ ממדידה בת כמה שניות. לאחר ששיכנעתי את המוכרת שהפריט לא נלבש היא הסכימה להחליפו אך לא בזיכוי, כי הייתנ להם בעיה שלא הבנתי. לכן חברה שלי החליטה לאהליפו בסניף ביג נתיבות למחרת. בסניף שוב נתקלה בהרמת גבה, וכאשר חברתי הסבירה לה שבבאר שבע הסכימו להחליף אך לא יכלו לתת זיכוי. צעקה עליה המוכרת ואמרה לה להסתלק מהחנות תוך כדי שהיא זורקת עליה את השקית עם הבגד. חברתי שאלה לשמה אך זו לא השיבה וחברתי עזבה פגועה ונסערת. תלונתי העיקרית היא היחס המשפיל שקיבלה חברתי ממוכרת שלא הייתה שום זכות לדברכך, וכל זאת בגלל פשלת תפירה של חברת קסטרו. שוב אני מתחייב בזאת שהז'קט לא נלבש והיה בשקית עד מוצאי החג.מיותר לציין שהפריט לא הוחלף.
החלפת מוצר סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה