פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנגדות להחלפת מוצר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ביג ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שתי שמלות מקסטרו מהסניף המצויין לעיל, ביום שני 12/4, ביום שישי ה-16/4 שלחתי את אמי להחליף אחת מהשמלות, שכפתוריה כל הזמן נפתחו שניסיתי ללבוש אותה (כשניסיתי בישיבה לשים נעליים, שקמתי מהכסא), את השימלה הורדתי עוד באותו ניסיון ראשון. השמלה הייתה עדיין עם הטיקט, הייתה קבלה, המוכר בשם איברהים, שהציג עצמו כמנהל החנות, אמר שצריך לשלוח אותה למעבדה לבדוק האם נלבשה.. כמובן שהיא נלבשה, הרי כבר בחנות מדדתי אותה, ועוד אשה לפני מדדה אותה...כשהתקשרתי לחנות ואמרתי שזכותי להחליף מוצר תוך 14 יום ע"פ החוק, נמסר לי שהשמלה (שהיא חדשה לגמרי וגם נראית ומריחה כך) נשלחה למעבדה לבדיקה האם כובסה. לא היו לי מילים...המוכר.מנהל הפנה אותי לשירות לקוחות טלפוני שסגור, ואמר שאצטרך לחכות שבועיים לתשובה.. אני לא יודעת מה לעשות

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה