|
|
|
|
|
|
רכישת חולצה בנמל ת"א |
נושא התלונה: |
שבת 10 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נמל תל אביב |
כתובת: |
קסטרו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.4.2010 רכשתי קניה בחברתכם "קסטרו" בנמל ת"א בסה"כ של 807.90 ש"ח.בין הקניות שלי קניתי חולצה RY פרח רקום בס"כ של 229.00 ש"ח.נאמר לי כי המידה שאני צריך אין להם והופניתי לקסטרו בגבעתיים וקבלתי מהם את מס' הטלפון שהוא- 037310926 ואין שום מענה בכלל,נסיונות רבים ללא תשובה.
הובטח לי ע"י הקופאי ירון שאקבל מהם ישירות טלפון מתי לגשת לסניף גבעתיים ולקחת את החולצה עד היום ללא מענה, ניסתי מס' פעמים להתקשר למס' טלפון שקבלתי מירון וללא מענה.
תמוהה בעיניי איזה שירות נותנת חברתכם "קסטרו" ללקוח שקונה מידי חודש לפחות כ- 2 בחודש. וחוץ מזה קבלתי טלפון שגוי האם העובד לא בודק לפני זה השירות .
אשקול עם עצמי האם אמשיך להיות לקוח שלכם.
מס' החשבונית -507272 .
מקווה שלפחות אקבל מכם תשובה כל שהיא.
אילנית - 0544771051
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קסטרו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|