פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי בצבעי חולצה חדשה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם G כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי חולצת אריג סגולה מהקולקציה החדשה במחיר 165 ש"ח.
בטרם לבשתי את החולצה קראתי את הוראות הטיפול בה ולאור זאת שטפתיה במים פושרים בלבד כשהיא הפוכה כנדרש. לאחר מכן תליתיה על קולב ליבוש.
להפתעתי כאשר החולצה היתה יבשה נתגלו כתמי צבע אדמדמים וצבע החולצה שוב לא היה אחיד כבתחילה.
חזרתי לחנות כלקוח קבוע ובקשתי הסבר והחלפה. נאמר לי שהחולצה תשלח לבדיקת מעבדת טכסטיל ותשובה תנתן לאחר שבוע ימים.
בחלוף שבוע התקשרו אלי מהחנות ומסרו שאני לא טיפלתי בחולצה כראוי ולכן
חל שינוי בצבע והחברה מסירה מעצמה אחריות לנזק.
כאיש טקססטיל ,יצרן אריגים ובעל ניסיון מקצועי של 30 שנה במקצוע אני קובע שדבר כזה קורה בגלל פגם באשפרה ובצביעה.
כמובן שאיני רואה שום אפשרות לחזור ולהיות לקוח של חברת קסטרו, שלא די בזה שסופק לי מוצר לא איכותי אלא שגם היתה התנערות מאחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה