|
|
|
|
|
|
אי מתן פיצוי מחברת קסטרו ויחס שאינו הולם מהחברה ומשירות הלקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום זה ביצעתי קנייה בסך 1,000 ש"ח בקניון עזריאלי ואף שוכנעתי להצטרף למועדון הלקוחות. כשכיבסתי את הסריג שקניתי ביד ובעדינות נוצרו עליו כתמים. פניתי לקסטרו ונענתי פעמיים שזו לא אשמתם ומשהו פגע בבד, דבר שאני מכחישה בתוקף!ביקשתי שיכתבו לי בדיוק מה החומר שלטענתם פגע בבד ולא ידעו להגיד. פניתי למועצה להגנת הצרכן אולם לצערי ללא קבלה הם לא מטפלים בתלונה.
מאז המקרה אני לא נכנסת לחנויות קסטרו והחברה בטפשותה, במקום לדאוג לשמר את הלקוחות ,איבדה מספר לקוחות במקום לפצות לקוח במשהו כמו -150 ש"ח לבגד חדש.
אני המומה מהתנהגות החברה ומהיחס שלה ללקוחות מה גם שאין לי ספק שהבעיה בסריג היא אך ורק של החברה!
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החז ר והתנצלות מחברת קסטרו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קסטרו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|