פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות על הפנים של שירות הלקוחות של קסטרו!!!!! נושא התלונה:
יזדי מעיין שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות קסטרו בסניף עזריאלי בתל אביב המוכרות הטעו אותי בנושא הצטרפות למועדון הלקוחות שלהם. בכל מקרה עשיתי , לאחר מכן התברר לי שעשיית המועדון לא מקנה 10% הנחה כמו שאמרו לי מלכתחילה בחנות, אלא מקנה לי 10%צבירת נקודות.אשר הפרט הזה משנה את כל התמונה. התקשרתי לשירות הלקוחות בבקשה לבטל את המועדון אמרו שיעשו זאת וישלח צ'ק לחנות שקרובה לסניף ביתי (חדרה) עד שבועיים. עבר חודש וכמובן שנשלח הצק לתל אביב כאשר בפירוש ביקשתי לחדרה. אמרו שהיתה טעות וישלח בחזרה לחדרה. עברו את שבועיים ושוב התקשרתי לשירות הלקוחות כאשר דיברתי עם יעל שאמרה שהצק נאבד בדרך והיא לוקחת לחסותה את שליחת הצק מחדש לחדרה.כמובן שעבר עוד שבוע ומתקשרים מסניף חולון שהצק אצלם. אבל הרי ביקשתי לחדרה. כמה טעויות יכולות לקרות עם לקוחה אחת??!! התקשרתי לשירות לקוחות מאוד כעוסה וממורמרת כאשר ביקשתי פיצוי עבור עוגמת הנפש שנגרמה לי . וזו יעל הנציגה אמרה שלא מעוניינת לדבר איתי וניתקה לי את הטלפון בפרצוף!!! זו התנהגות של שירות הלקוחות??!! במקום שאני אתעצבן וינתק לה את הטלפון מרוב החוסר יחס והטעויות האין סופיות בשיא חוצפתה מנתקת לי את הטלפון בפרצוף??!!! כמובן שעברו חודשיים והצק עדיין לא אצלי וכשביקשתי לדבר עם מנהלת שירות לקוחות לא היה מענה מצידם לא חזרו אלי לא התנצלו שום יחס פשוט בושה!!!!! אני מציעה לכולם לא לקנות משם ולא לפרנס חברה שלא דואגת ללקוחותיה ומשפילה אותם בצורה כזו!!!! גועל נפש!!
וגם כספי (מחכה לצק) סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות מצד הנציגה יעל!! פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה