פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מביש ביותר< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כחודש מכנס בקסטרו עודפים והיה קרע במכנס שאמרו שישלחו אותו לתיקון ו"בטוח" יתקנו לי אותו עבר שבועיים מתקשרים אליי מקסטרו חולון כי ביקשתי שיעבירו את המכנס מת"א לחולון שלא היה אפשר לתקן את המכנס ואני יכולה לבוא לקחת מה שאני רוצה במקום הגעתי לשם ואמרו לי שלא ניתן וצריך לנסוע לת"א בשביל זה אחרי ויכוח עם מנהל החנות פניתי לשרות לקוחות שאחרי 3 הודעות שהשארתי חזרו אלי ואמרו שיעבירו זיכוי לקניון חולון שעד עכשיו זה לא קרה וניסיתי לפנות שוב לשרות לקוחות ואף אחד לא חזר אליי השארתי 5 הודעות ואף אחד לא מתיחס
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולםם פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה