|
|
|
|
|
|
הזמנת פריט |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/12 הזמנתי סריג בחנות לאחותי ( מתנת יום הולדת )
נאמר לי שלצורך הזמנה אני צריך לשלם תשלום מלא על הסריג (?)
נענתי בחיוב ואכן שילמתי , בחנות אמרו שזה יגיע עד יום חמישי ויצרו עמי קשר טלפוני , כמובן שלא יצרו איתי קשר והפריט לא הגיע ביוזמתי יצרתי קשר עם החנות והמנהלת התפלאה שאמרו לי שזה יגיע עד יום חמישי .ואמרה שזה יגיע עד יום ראשון ...
. רק ביום שני (2/1/06 ) שבוע לאחר מכן ,הגיע הפריט וזאת לאחר ויכוח עם מנהלת החנות שאם הפריט לא מגיע היום אני מבקש את כספי חזרה . מיותר לציין את עוגמת הנפש כי הסריג היה מיועד לחגיגת יום הולדת של אחותי ביום שבת .
|
בזבוז זמן יקר וטלפונים מיותרים |
סוג הנזק : |
לשפר את רמת השירות בחנות לטובת לקוחות אחרים, בדיקת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קסטרו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|