פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מבישה של קסטרו- סירוב להחזר כספים/זיכוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז one,באר שבע כתובת:
באר שבע- מרכז ONE PLAZA סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשנתיים רכשתי ג'ינס מחברת קסטרו והחזרתי אותו לחנות מאחר והיה פגום.לצערי איבדתי את הספח שקיבלתי אבל מנהלת הסניף דאז איתרה את הזיכוי, רשמה את פרטי השובר במחברת והבטיחה לי שבכל עת ניתן יהיה להגיע וממש את הזיכוי. ביקשתי כמה פעמים לקבל זיכוי חדש אבל היא טענה כי לא ניתן והבטיחה לי שבכל עת אני אוכל לממש אבל רק בסניף באר שבע. זמו קצר לאחר מכן עברנו למודיעין וכמובן שאני לא מגיעה לבאר שבע לעתים תכופות. בפעם שהגעתי אליה, הסברתי לה את המצב אבל היא חזרה ואמרה שלא משנה כמה זמן יחלוף אני אוכל לממש את הזיכוי. והנה, ה געתי לסניף והפלא ופלא, מנהלת הסניף דאז כבר לא נמצאת שם אבל הסברתי את המצב ואף אתרתי את הפרטים במחברת ונאמר לי כי הדבר יבדק מול שירות הלקוחות. כמובן שבמשך זמן רב איש לא חזר אלי משרות הלקוחות וכבר שחזרו אז ההתנהלות היתה חצופה וברמה מאוד נמוכה. נאמר לי שעל אף שאתרו את פרטי הזיכוי שלי, לא ניתן לזכות אותי מאחר ועברו שנתיים. ביקשתי חדבר עם רמה ממונה, השארתי אינספור הודעות וכלום. כלומר, נוצר מצב ששילמתי לחברת קסטרו עבור גינס פגום סכום של 300 ש"ח והובטח לי שאוכל לממש את הזיכוי ללא קשר לפרק הזמן שעבר ואילו כיום, למרות שיש להם הוכחה שזיכוי לא נוצל (אגב- הם טענים באופן שקרי שהם לא יכולים לדעת. ברור כי מדובר בפיקציה אחרת מדוע הם שומרים את פרטי הזיכוי. פרטי הזיכוי הוכנסו למחשב ולכן ברור כי ניתן לדעת אם נוצל או לא), הם מסרבים לתת לי את הכסף. למעשה מדובר בגניבת כספים כי מסרתי כספים ולא קיבלתי דבר בתמורה- פרק הזמן שעבר לא משנה את העובדה כי החברה חייבת לי כספים.. מעבר לכך שהשירות שקיבלתי בעניין זה היה ברמה מאוד נמוכה.

אודה לעזרתכם,

חנה
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הזיכוי על סך 300 ש"ח פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה